Ak si počas bety Battlefield 6 často skákal, pri spustení hry si všimneš nové zmeny. DICE zavádza trest za opakované skákanie – výška skoku sa znižuje, ak to preháňaš. Vývojári tiež upravili hybnosť pri prechode zo sklzu do skoku, aby sa pohyb spomalil.
Hlavný herný dizajnér Battlefield 6, Florian „DRUNKKZ3“ Le Bihan, hráčov uisťuje, že tieto úpravy nie sú drastické. Tvrdí, že celkový pohyb pôsobí responzívnejšie, najmä v oblastiach, kde predtým pôsobil nemotorne. Zlepšili sa viaceré detaily súvisiace s pohybom, čo prináša lepší herný zážitok.
Le Bihan vysvetlil, že zavádzajú tzv. „klesajúce výnosy“ pri opakovanom skákaní. Prvé skoky alebo sklzy budú bez zmeny. Cieľom je zachovať pohybovú hĺbku a zručnostnú krivku, no zároveň predísť prehnanému využívaniu mechaník.
Vývojári obhajovali aj zmeny v režime Rush. Beta mala lobby s 24 hráčmi (12v12), pretože podľa programátorov režim nefunguje dobre s väčším počtom. Ďalšou plánovanou zmenou je oslabenie brokovnice M87A1. V bete bola príliš silná, no po novom bude treba viac zásahov na isté zabitie.
Podľa EA šlo o najväčšiu betu v histórii Battlefield série z hľadiska počtu hráčov. Výskumná firma Oppenheimer odhaduje, že si ju vyskúšalo viac ako 20 miliónov ľudí. Battlefield 6 vychádza 10. októbra pre Xbox Series X|S, PlayStation 5 a PC.