Helldivers 2 mení taktiku. Režisér Mikael Eriksson oznámil, že štúdio nasadí aktualizácie každé dva týždne, aby zastavilo nárast chýb a zrýchlilo opravy. Dočasne tak ustúpi nový obsah, kým kvalita života nezdvihne celkový zážitok.
Hra je rýchla kooperatívna akcia pre 1–4 hráčov. Pri štarte v roku 2024 získala chválu za hrateľnosť a vizuál. Napriek tomu prvotný nápor spôsobil výpadky serverov. Následne vývojári mesiace ladili systém a zároveň plánovali novinky.
Teraz sa prioritou stáva stabilita. Podľa Erikssona prinesú dvojtýždňové patche cielené zásahy do výkonu, balansu a dokonca aj do objemu dát. Navyše tím už otestoval masívny balík, ktorý odstránil vyše 200 chýb v jedinej aktualizácii.
Zároveň štúdio predbežne ráta s tým, že tento režim potrvá do decembra 2025. Potom by sa Arrowhead mal vrátiť k pôvodnej content roadmap. Či sa podarí uzavrieť všetky veľké problémy práve do tohto termínu, ukáže prax.
Medzitým komunita vítá jasnejší rytmus opráv. Mnohých frustrovali dlhodobo pretrvávajúce komplikácie, ktoré brzdili hrateľnosť. Preto hráči opatrne veria, že častejšie patche konečne posunú Helldivers 2 do stabilnej formy.
Napokon treba dodať, že live-service tituly prirodzene bojujú s balansom a výkonom. Kým Arrowhead dočasne uberá z nového obsahu, cieľ je priamočiary: opraviť základ, skrotiť technické bolesti a až potom rozširovať hru o ďalšie prvky.
