IGN Imagine spája kultúrnu inteligenciu a AI pre presnejšie kampane

Mário Gurský

IGN Entertainment spustil v beta verzii novú analytickú platformu IGN Imagine, ktorá kombinuje kultúrnu inteligenciu s kognitívnou AI. Plné uvedenie je naplánované na začiatok roku 2026.

Platforma sa skladá z dvoch častí: Imagine+ a Imagine Audience.

- Reklama -
  • Imagine+ využíva dáta z rôznych značiek IGN Entertainment a materskej spoločnosti Ziff Davis. Vytvára tzv. „kultúrne mapy“, ktoré ukazujú, ako sa prelínajú publikum filmov, hier či iných médií.

  • Imagine Audience pracuje s kognitívnou AI, ktorá vytvára a validuje presne definované publikum pre kampane.

IGN Entertainment pritom oslovuje mesačne približne 500 miliónov ľudí cez web, video, podcasty a sociálne siete. Systém funguje v reálnom čase. Napríklad sledovaním návštev na „game help“ stránkach vie odhaliť, aké hry fanúšikovia práve hrajú.

Karl Stewart, SVP marketingu v IGN Entertainment, zdôraznil, že IGN Imagine spája dve kľúčové oblasti:
„Kultúrna inteligencia bez akcie je len hluk. Umelá inteligencia bez kultúry je len automatizácia. Imagine ich spája a umožňuje tvoriť kampane, ktoré idú spolu s fanúšikmi, nie za nimi.“

- Reklama -
0 Komentárov
Najstaršie
Najnovšie Najviac hlasov
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre

Naša relácia

- Reklama -
0
Chceme počuť tvoj názor! Pridaj komentár :)x