Pripravovaný nezávislý survival horor Still Wakes the Deep bude opravovať jednu z najotravnejších vlastností, ktoré trápia moderné videohry.
Remake hry Resident Evil 4 nedávno vyvolal diskusiu o rozšírenosti žltej farby vo videohrách. Nová indie hororová hra Still Wakes the Deep pridá možnosť znížiť množstvo rozliatych značiek farby, ktoré sa objavujú počas vášho hrania.
Hra Still Wakes the Deep vychádza zajtra, v utorok 18. júna 2024, ale vývojári sa už teraz zameriavajú na aktualizácie po jej spustení. Táto nemenovaná aktualizácia zatiaľ nemá vlastný dátum vydania, ale do ponuky možností pripravovanej hry o prežitie pridá prepínač s názvom „Žlté značky“.
Budete ho môcť zmeniť zo „Zapnuté“ na „Znížené“. Niektoré objekty zostanú žlté, ale skôr než začnete kričať o imerzii, je to preto, že „rebríky, trámy a kolesá ventilov – tieto objekty boli vyrobené žlté, aby zodpovedali estetike ropnej plošiny a skutočných ropných plošín“.
Množstvo hráčov má radšej hru s farbou, ktorá mierne napovedá kam sa vydať, je vďaka nej čitateľnejšia, ale je skvelé, že tam je možnosť vypnutia aj pre ľudí, ktorí nemajú radi, keď im niekto drží ruku. Bude zaujímavé sledovať, či prepínač Still Wakes the Deep presvedčí hráčov, že žltá farba je dobrá alebo zlá vec, pretože budú môcť priamo porovnávať rovnaké úrovne a zistiť, či sa v nich dajú ľahko orientovať alebo nie.
Still Wakes the Deep je survival horor odohrávajúci sa na ropnej plošine, ktorý vyvinulo štúdio The Chinese Room, ktoré stojí za hrami Everybody’s Gone to the Rapture, Amnesia: A Machine for Pigs a pripravovanú hru Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2.