Vývoj Intergalactic podľa novej správy sprevádzali povinné nadčasy, ktoré vedenie štúdia Naughty Dog nariadilo s cieľom dokončiť demo pre spoločnosť Sony. Informácie priniesol Bloomberg s odvolaním sa na viacero zdrojov priamo zo štúdia.
Zamestnanci Naughty Dog mali pracovať minimálne osem hodín navyše každý týždeň. Celkový pracovný čas však nemal prekročiť 60 hodín týždenne. Štúdio týmto krokom reagovalo na viacero zmeškaných interných termínov.
Návrat do kancelárií na päť dní v týždni
Okrem nadčasov vedenie sprísnilo aj režim práce z kancelárie. Vývojári museli dochádzať do štúdia päť dní v týždni, hoci predtým platil trojdňový model.
Táto zmena zasiahla najmä zamestnancov s rodinami. Viacerí z nich si museli narýchlo zabezpečiť dodatočnú starostlivosť o deti alebo domáce zvieratá. Podľa zdrojov sa Naughty Dog v januári plánuje vrátiť späť k trojdňovej dochádzke.
Crunch sa skončil, otázniky však zostávajú
Povinné nadčasy začali koncom októbra. Väčšina zamestnancov ich ukončila tento týždeň, hoci niektorí sa obávajú, že sa podobná situácia môže zopakovať.
Demo hry Intergalactic: The Heretic Prophet vývojári dokončili práve v tomto období. Naughty Dog ho pripravovalo pre materskú spoločnosť Sony. Podľa dostupných informácií štúdio cieli na vydanie hry v polovici roka 2027.
Štúdio má s crunchom bohatú minulosť
Naughty Dog čelilo kritike za crunch už v minulosti. V roku 2020 vyšla správa, podľa ktorej vývoj The Last of Us Part 2 spôsobil vážne vyhorenie viacerých zamestnancov, pričom časť tímu štúdio opustila.
V roku 2021 sa k tejto téme vyjadrili vtedajší spoluprezidenti, Evan Wells a Neil Druckmann. Wells priznal, že v kariére pracoval extrémne tvrdo. Druckmann zdôraznil, že štúdio sa snaží zlepšiť kvalitu života zamestnancov a predchádzať vyhoreniu, no každá situácia si podľa neho vyžaduje individuálny prístup.
Ambiciózny projekt s náboženskými témami
Naughty Dog oznámilo Intergalactic: The Heretic Prophet koncom minulého roka. Prvý trailer predstavil retrofuturistickú atmosféru a postavu lovkyne odmien Jordan A Mun, ktorú stvárňuje herečka Tati Gabrielle.
Neil Druckmann v marci prezradil, že hra sa bude venovať témam viery a náboženstva. Zároveň ju označil za najambicióznejší projekt, aký štúdio doteraz vytvorilo.

