Vývojári The Day Before tvrdia, že im aplikácia na kalendár ukradla ochrannú známku. YouTube sťahuje ich videá zo zoznamu

Mário Gurský

Štúdio Fntastic, ktoré stojí za hrou The Day Before, vydalo ďalšie vyhlásenie týkajúce sa stavu hry a prebiehajúceho sporu o ochrannú známku. V krátkom príspevku na Twitteri včera popoludní spoločnosť Fntastic uviedla, že jej ochrannú známku zrejme prevzala aplikácia kalendára, že jej videá boli stiahnuté zo služby YouTube v dôsledku problému s ochrannou známkou a že súčasný držiteľ ochrannej známky ponúkol štúdiu možnosť diskutovať s ním.

Štúdio po svojom tweete uviedlo odkaz na video zo služby YouTube, ktoré – podľa Wayback Machine – zobrazovalo klip, v ktorom niekto hrá The Day Before na PC.

- Reklama -

Vo vyhlásení sa uvádza len to, že „takzvaným “vlastníkom“ ochrannej známky The Day Before je „tvorca aplikácie kalendára“. Fntastic ju výslovne neuvádza ani neodkazuje, ale musím predpokladať, že ide o aplikáciu TheDayBefore (D-Day Countdown) od spoločnosti TheDayBefore Inc. Keď spoločnosť Fntastic prvýkrát oznámila svoje problémy s ochrannou známkou, vyzeralo to tak, že názov jej hry si prisvojil juhokórejský žiadateľ, a táto aplikácia je napokon juhokórejským produktom.

Fntastic tvrdí, že tvorca aplikácie mu „nejednoznačne ponúka, že ho bude kontaktovať, aby s ním niečo prediskutoval“, ale čo?. Nie som veštec, ale predpokladám, že to, o čom chce diskutovať, je sporná ochranná známka, avšak tón vyhlásenia spoločnosti Fntastic vyznieva tak, že štúdio samo nemá záujem vstúpiť do tejto diskusie.

Štúdio svoje vyhlásenie uzatvára výzvou: „Budeme bojovať. v pravde je sila,“ čo by možno vyznievalo lepšie, keby Fntastic v priebehu posledných mesiacov nespálil takmer všetky zvyšky dobrej vôle, ktoré kedy mal. Takto to jednoducho vyzerá, akoby sa štúdio stalo obeťou vlastných chýb, a vyhlásenia ako tieto vyznievajú ako zúfalý pokus prevteliť sa do úlohy outsidera, ktorý, ako sa dalo očakávať, u divákov nedopadol dobre.

- Reklama -

Fntastic sa ohrádzal tým, že nemá žiadny marketingový tým, no mal by silno porozmýšľať či by tak nemalo spraviť, najmä po ich nevydarených vyjadreniach na Twitteri, ktoré nepadajú na úrodnú pôdu tak, ako asi bolo plánované.

- Reklama -

Naša relácia

- Reklama -