Assassin’s Creed Mirage obsahuje niečo, čo mnohí môžu označiť len ako schopnosť teleportovania. Keďže stealth hra od Ubisoftu nedávno konečne ukázala nejaký gameplay, tento krátky klip bol v mysliach mnohých fanúšikov Assassin’s Creed Mirage a vyzerá to tak, že sme konečne dostali odpoveď priamo od Ubisoftu o tejto mechanike pred dátumom vydania Assassin’s Creed Mirage.
Neuveriteľne krátky klip počas odhalenia gameplayu Assassin’s Creed Mirage ukazuje Basima, ako označuje viacerých nepriateľov, aby sa potom pri ich likvidácii v podstate teleportoval medzi nimi. Zdá sa, že to funguje podobne ako mechanika označ a poprav v hre Splinter Cell, len namiesto zbrane používate skrytú čepeľ, ktorú si môžete pozrieť nižšie.
„Assassin Focus je mechanika podobná Double Assassination, ktorá riadi tok viacerých cieľov v tesnej blízkosti pomocou Basimovej koncentrácie,“ hovorí režisér animácií Assassin’s Creed Mirage Benjamin Potts.
„Assassin Focus bol vytvorený aj ako pohybová možnosť pre hlavného hrdinu, ktorá tu ešte nebola, aby sa vyjadrila Basimova obratnosť. Trvalo mi veľa rôznych nápadov a prototypov, kým som sa dostal až sem. Spočiatku bola príliš silná, ale podarilo sa mi ju vybudovať vďaka úspechu v utajení, a potom som ju dokázal využiť a sublimovala do zručnosti podobnej hre Assassin’s Creed.“
„Hlavný hrdina Assassin’s Creed je človek a nie superhrdina,“ pokračuje Potts. „Takže sme urobili veľa práce, aby sme zabezpečili, že viaceré atentáty sa dajú vykonať s plynulými prechodmi a zároveň sa stále držať pri zemi.“
Majte na pamäti, že tento rozhovor pre server 4Gamer bol strojovo preložený a časti povedaného sme upravili kvôli zrozumiteľnosti. Už sme tiež počuli o tom, že Assassin’s Creed Mirage sa chce cítiť ako samuraj a že úplne nový herný filter Assassin’s Creed Mirage vás chce preniesť aj do roku 2007.