Hráčov Hollow Knight: Silksong trápi vysoká obtiažnosť

Dominik Cenkner

Nadšenie z vydania Hollow Knight: Silksong sa po rokoch čakania rýchlo zmenilo na frustráciu. Na Steame má hra aktuálne len hodnotenie „skôr kladné“ (76 % pozitívnych recenzií). Okrem problémov s čínskou lokalizáciou hráči najčastejšie kritizujú extrémnu obtiažnosť.

Najväčší problém vidia v systéme poškodenia. Väčšina bossov aj bežní nepriatelia dokážu hrdinke Hornet zobrať dve masky zdravia jediným útokom. Päť dielikov zdravia sa tak premenia na tri zásahy a okamžitý koniec. Frustráciu zvyšuje aj to, že nepriatelia často vydržia veľa rán, zatiaľ čo hráč po smrti stratí cenné suroviny a musí opakovať dlhé úseky mapy.

- Reklama -

Reakcia komunity na seba nenechala dlho čakať. Len deň po vydaní vznikol mód No Double Damage, ktorý ruší systém dvojitého poškodenia. Na Nexus Mods už má viac než 18 tisíc stiahnutí a pre mnohých sa stal jediným spôsobom, ako si Silksong zahrať bez nadmerného stresu.

Vývojári z Team Cherry sa k vlne kritiky zatiaľ oficiálne nevyjadrili. Nie je preto jasné, či obtiažnosť v Hollow Knight: Silksong upravia priamo v hre, alebo zostane na hráčoch, aby sa spoliehali na komunitné riešenia – dostupné, samozrejme, iba na PC.

Tak či onak, v prvých dňoch od vydania bol o hru enormný záujem. Viac >>>TU. Pripomeňme, že Hollow Knight: Silksong je pokračovanie úspešnej indie metroidvania hry Hollow Knight. Tentokrát sa hráči ujímajú postavy Hornet, ktorú si fanúšikovia pamätajú ako vedľajšiu postavu a protivníčku z prvého dielu. Dej sa odohráva v úplne novom kráľovstve s názvom Pharloom. Hornet tu uväznia a ona sa musí dostať na vrchol tohto sveta, pričom cestou odhaľuje tajomstvá krajiny, jej obyvateľov a vlastného pôvodu.

- Reklama -
- Reklama -
0 Komentárov
Najstaršie
Najnovšie Najviac hlasov
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre

Naša relácia

- Reklama -
0
Chceme počuť tvoj názor! Pridaj komentár :)x