Treyarch po dvojfázovej bete prekvapil fanúšikov samostatným testom režimu Zombies – a teraz jasne hovorí, čo sa mení pri štarte plnej verzie. Black Ops 7 posúva Zombie k väčšej taktike a férovejšiemu vyváženiu. Mimochodom, jeden hráč v bete dobehol až do 617. kola na Vandorn Farm. Slušné, že?
Čo sa mení pri štarte
Ladenie vysokých kôl s dôrazom na skill a stratégiu, nie len na šprint pred rýchlejšími nepriateľmi.
Vlastný HUD pre Zombies od dňa vydania.
Prebratie vybraných odmien z BO6 do Black Ops 7 Zombies (nie všetko, ale časť progresu pomôže).
Nerf Sawblade Trap, aby sa nedal bezhlavo spamovať.
Bonus k poškodeniu pre SMG na krátku vzdialenosť.
Nerf Shock Batonu, aby nezrážal balanc prehnaným dps.
Širšie úpravy poškodenia zbraní pre lepší celkový balans.
Treyarch vo video Q&A vysvetlil, že cieľom je, aby vysoké kolá viac odmeňovali rozum a zručnosť. Nie len „prežiť“ čoraz rýchlejších zombíkov. Zároveň potvrdil nový HUD, ktorý lepšie oddelí špecifiké Zombie od zvyšku hry.
Nie všetky špeciálne a elitné potvory z BO6 sa vracajú. V Black Ops 7 Zombie neuvidíš Parasite, Vermin ani Amalgam. Zbrane prešli úpravami podľa feedbacku, takže rátaj s drobnými zmenami v time-to-kill aj v správaní tried.
Cursed mód a postup
Treyarch prezradil detaily k Cursed módu. Komunita žiadala odomknutie hneď od začiatku, štúdio to však viaže na splnenie všetkých questov v Ashes of the Damned aspoň jedným hráčom. Cursed mód je extrémne náročný. Bez Golden Armor vraj len tak neprežiješ – a ak áno, bude to krvopotný výkon.
Dobrá správa pre verných: niektoré predmety a odmeny, ktoré si získal v Black Ops 6 Zombie, si prenesieš aj sem. Ušetrí to čas a pomôže rýchlejšie naskočiť do vyšších kôl.