Beyond Good & Evil 2 sa po dlhom tichu opäť ozýva. Po sedemnástich rokoch od prvého oznámenia Ubisoft stále naberá ľudí a projekt zostáva aktívny.
Nový inzerát hľadá technického sound dizajnéra priamo do Ubisoft Montpellier. Práca mieri na nechvalne známe pokračovanie a potvrdzuje stav „vo výrobe“.
Popis pozície upresňuje, čo má byť výsledkom. Akčno-dobrodružná open-world hra, priamy prequel ku kultovej klasike z roku 2003, postavená na internom Voyager engine.
Čo presne hovorí nový inzerát
Autori sľubujú plynulý prechod medzi prieskumom a vesmírnym pirátstvom naprieč celou sústavou. Čakajú exotické lokality, farebné postavy a riešenie záhad sólo alebo s parťákom.
Text vyzýva, aby sa noví ľudia pridali k budovaniu „Systemu 3“. Aj tým potvrdzuje smerovanie, ktoré Beyond Good & Evil 2 dlhodobo komunikuje.
Projekt sme naposledy verejne videli na E3 2017. Minulý rok dostal nového kreatívneho riaditeľa a Michel Ancel predtým priznal, že vývoj komplikovali „vášniví manažéri“, ktorí si nesadli.
Dlhá cesta k prequelu
Výročná edícia Beyond Good & Evil priniesla nové scény, ktoré opäť naznačili existenciu pokračovania. Napriek chaosu sa zdá, že Ubisoft hľadá cestu, ako hru dotiahnuť.
Medzitým firma výrazne mení štruktúru a priority. Vzniklo Vantage Studios s Tencentom, ktoré zhromažďuje veľké značky, no Montpellier a BG&E2 pod ne neprešli.
Šéf Ubisoftu Yves Guillemot hovorí o generatívnej AI ako o revolúcii porovnateľnej s nástupom 3D. Zaujímavosťou je, že aktuálny inzerát na Beyond Good & Evil 2 AI nástroje nespomína.
Čo z toho plynie pre fanúšikov
Nábor je ďalší dôkaz života, nie však termínu. Hľadanie technického zvukára naznačuje, že tím rieši audio pre veľký otvorený svet.
Očakávania je dobré krotiť. Po takto dlhej histórii to stále môže trvať, kým uvidíme hotovú hru. Fanúšikovia však po rokoch aspoň získali konkrétny signál.
Ak Ubisoft udrží tempo, mohli by sme sa posunúť od „znakov života“ k reálnemu výsledku. Dúfajme, že práve v tomto desaťročí sa System 3 konečne otvorí.

