Budovateľská stratégia Cities: Skylines II sa už od vydania stretáva s technickými problémami. Tvorcovia zo štúdia Colossal Order však nespia na vavrínoch a prišli so záplatou, ktorá by mala situáciu zlepšiť.
Ak ste hrali budovateľskú stratégiu Cities: Skylines II hneď v prvých dňoch od vydania, pravdepodobne ste sa stretli s technickými problémami. Rozhodne nie ste sami. Titul z dielne štúdia Colossal Order nevyšiel v príliš lichotivom stave. Problémy s výkonom hlásia aj majitelia skutočne silného hardvéru. Autori sú si situácie vedomí a snažia sa ju riešiť.
Počas štvrtka vyšiel prvý z plánovaných updatov, ktorý sa snaží o nápravu. Štúdio Colossal Order zoznam zmien komentuje nasledovne:
„Ahoj všetci. Dnes (vo štvrtok 26. október) vychádza prvá z niekoľkých opráv na zlepšenie výkonu v Cities: Skylines II. Aj keď to nerieši všetky problémy, o ktorých vieme, chceli sme vám tieto vylepšenia poskytnúť čo najskôr. Náš tím usilovne pracuje na tom, aby ďalšia várka opráv a vylepšení vyšla čo najskôr. Ďakujeme vám za vašu trpezlivosť!“
Patch s označením 1.0.11f1 obsahuje tieto opravy a vylepšenia:
- Zmenená LOD (úrovne detailov) tak, aby bola nezávislá na rozlíšení vykresľovania, vďaka tomu získate konzistentnejší výkon s vysokým rozlíšením
- Drobná optimalizácia hmly
- Optimalizácia a úpravy hĺbky ostrosti
- Úpravy globálneho nasvietenia
- Optimalizácia stutteringu (zásekov) pri spawnovaní budov a ich postupe na ďalšiu úroveň
- Opravené pády hry po vylepšení veternej turbíny
- Opravené pády hry po náraze autom do doteraz skrytého vozidla s prívesom
- Opravené pády hry pri načítaní mesha (časti modelu). Tento problém sa týkal najmä pri nastavení nízkych detailov.
Cities: Skylines II vyšlo 24. októbra, a to na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S.