Hráči pohrebmi v Red Dead Online vzdávajú úctu westernovému opusu od Rockstaru

Mário Gurský

Minulý týždeň spoločnosť Rockstar oznámila, že keďže sa viac zdrojov presunulo do ďalšej hry GTA, nechystá sa pre Red Dead Online žiadna zásadnejšia aktualizácia. Komunita hry už dlho narieka, že aktualizácie, ktoré RDO dostávala, aj tak neboli veľké, a organizuje rôzne zábavné protesty proti údajnému nedostatku podpory titulu, takže táto správa nebola asi najväčším prekvapením.

Zhodovala sa však s voľne organizovaným pokusom usporiadať pohreb RDO v hre, pričom členovia komunity sa 13. júla hodlajú hromadne vrátiť do hry a vzdať jej hold. Správa spoločnosti Rockstar prišla pár dní po ohlásení tohto pohrebu, a tak medzi hernou komunitou následne nabrala na obrátkach.

- Reklama -

Skôr než sa však pustíme do kochania sa virtuálnymi obrázkami z Divokého západu, nie všetkým hráčom Red Dead sa tento nápad mimoriadne páči. Je napríklad pravda, že „pohreb“ naznačuje, že ide o mŕtvu hru, alebo dokonca, že sa čoskoro ukončí, pričom ani jedno z toho nie je pravda. Rockstar bude RDO naďalej podporovať, len nie vo veľkom, a zatiaľ nič nenasvedčuje tomu, že by sa hra mala zakonzervovať.

V istom zmysle je teda tento pohreb mierne hyperbolickou melanchóliou. Aby som však argumentoval na druhú stranu, hráči RDO majú pravdepodobne právo cítiť sa ukrátení, keď si uvedomíte, ako bolo GTAO podporované. Áno, to funguje v inom meradle, ale tiež nikdy nebolo cítiť, že by Rockstar stál za RDO rovnakým spôsobom.

Hráči vytvorili niekoľko celkom veľkolepých pohľadov, nezabúdajme, že Red Dead Redemption 2 je stále jedným z najbohatších vizuálnych zážitkov. Táto pocta patrí medzi tie najgeniálnejšie, hoci prichádza s pomerne melodramatickým výpadom spoločnosti Rockstar.

- Reklama -

Je nádherné vidieť akú silnú komunitu RDO má a ako svojsky hráči prijali túto negatívnu informáciu. Upozorňujeme však, že RDO aj naďalej fungovať bude. Rovnako tak do nej raz začas niečo nové pridajú. Netreba preto zúfať ale naopak užívať si túto geniálnu hru po ďalšie roky.

- Reklama -
Komentovať
0 Komentárov
Najstaršie
Najnovšie Najviac hlasov
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre

Naša relácia

- Reklama -
0
Chceme počuť tvoj názor! Pridaj komentár :)x