Josef Fares, meno ktoré v hernom svete viacerí považujú za najviac kontroverzné. Bol to však práve on, kto dokázal presvedčiť EA, že by malo investovať do jeho nápadov, čo sa v prípade A Way Out vyplatilo. V rozhovore pre IGN prezradil, koľko hráčov dokázal kooperatívny útek z väzenia osloviť.
Na začiatku rozhovoru zdôraznil, že najskôr ho všetci podceňovali. „Keď niečomu verím, nič ma nedokáže zastaviť. Je jasné, že A Way Out nikto neveril – dokonca ani EA nebolo presvedčené, že sa bude predávať, ale aj napriek tomu mi uverilo. Mne to bolo jedno,“ vyhlásil. Ako dodal, hra predala skoro 3,5 milióna kópií.
Podľa Faresa je to výborný výsledok. „Pre malý tím, kde pracuje okolo 35 ľudí, sú to šialené čísla, chápete? A 3,5 miliónov predaných kópií znamená, že si hru zahralo skoro 7 miliónov ľudí,“ pripomenul. Hra totiž stojí a padá na spolupráci dvoch hráčov, pričom len jeden z nich do nej musí investovať.
Fares sa preto logicky drží osvedčeného receptu. Taktiež It Takes Two prinesie kooperáciu dvoch hráčov a rovnaké pravidlá budú platiť aj pre možnosť pozvať do hry kamaráta. Vývojári zo štúdia Hazelight sú naviac oveľa viac skúsenejší.
Keď sa pracovalo na A Way Out, bolo v tíme veľa stážistov, od tej doby sa ale tým podľa Faresa značne posunul. O kvalitách It Takes Two sa presvedčíme už 26. marca, kedy hra vychádza na platformách Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series, PlayStation 5 a na PC.
[…] záver len pripomeňme, že Josef Fares, človek, ktorý je v hernom svete pre viacerých za najviac kontroverzný, už oznámil prípravu ďalšieho titulu. Ten má byť podľa jeho vlastných slov ešte […]