Hre A Way Out nikto neveril. Teraz žne úspechy

Dominik Cenkner

Josef Fares, meno ktoré v hernom svete viacerí považujú za najviac kontroverzné. Bol to však práve on, kto dokázal presvedčiť EA, že by malo investovať do jeho nápadov, čo sa v prípade A Way Out vyplatilo. V rozhovore pre IGN prezradil, koľko hráčov dokázal kooperatívny útek z väzenia osloviť.

Na začiatku rozhovoru zdôraznil, že najskôr ho všetci podceňovali. „Keď niečomu verím, nič ma nedokáže zastaviť. Je jasné, že A Way Out nikto neveril – dokonca ani EA nebolo presvedčené, že sa bude predávať, ale aj napriek tomu mi uverilo. Mne to bolo jedno,“ vyhlásil. Ako dodal, hra predala skoro 3,5 milióna kópií.

- Reklama -

Podľa Faresa je to výborný výsledok. „Pre malý tím, kde pracuje okolo 35 ľudí, sú to šialené čísla, chápete? A 3,5 miliónov predaných kópií znamená, že si hru zahralo skoro 7 miliónov ľudí,“ pripomenul. Hra totiž stojí a padá na spolupráci dvoch hráčov, pričom len jeden z nich do nej musí investovať.

Fares sa preto logicky drží osvedčeného receptu. Taktiež It Takes Two prinesie kooperáciu dvoch hráčov a rovnaké pravidlá budú platiť aj pre možnosť pozvať do hry kamaráta. Vývojári zo štúdia Hazelight sú naviac oveľa viac skúsenejší.

Keď sa pracovalo na A Way Out, bolo v tíme veľa stážistov, od tej doby sa ale tým podľa Faresa značne posunul. O kvalitách It Takes Two sa presvedčíme už 26. marca, kedy hra vychádza na platformách Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series, PlayStation 5 a na PC.

- Reklama -
- Reklama -
1 koment
1 Komentár
Najstaršie
Najnovšie Najviac hlasov
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre
trackback

[…] záver len pripomeňme, že Josef Fares, človek, ktorý je v hernom svete pre viacerých za najviac kontroverzný, už oznámil prípravu ďalšieho titulu. Ten má byť podľa jeho vlastných slov ešte […]

Naša relácia

- Reklama -
1
0
Chceme počuť tvoj názor! Pridaj komentár :)x