„Nečakajte zásadné zmeny,“ tvrdí režisér God of War Ragnarok

Dominik Cenkner

Keď štúdio Santa Monica vydalo v roku 2018 reboot hry God of War, bola to jedna z najlepšie prijatých exkluzivít na platforme a mnohí hráči ju stále považujú za jednu z najlepších hier posledného desaťročia. Pokračovanie sa objaví doslova už o pár dní režisér hry Eric Williams teraz prezradil, čo vlastne Ragnarok prinesie.

„Pokračovania nie sú vždy obrovským skokom vpred. Môžu byť elegantné a fungovať jednoducho ako pokračovanie – najmä v rámci príbehu. Trvalo by nám celú večnosť, keby sme museli celú hru prepracovať a poňať príbeh úplne inak. Ak sa vám páčil diel z roku 2018, potom vám pokračovanie ponúkne to isté, ale vylepšené,“ hovorí Williams pre magazín GamesRadar.

- Reklama -

Williams uvádza ako príklad vrany alebo truhlice Nornir. „Myslím, že budete prekvapení, že vrany majú svoj vlastný príbeh so zakončením na konci hry. Hovoríme tiež o truhliciach Nornir trochu iným spôsobom a vysvetľujeme, prečo sú umiestnené tak, ako sú. Všetko sa snažíme vysvetliť tak, aby to dávalo zmysel v kontexte tohto sveta. Zároveň však pridávame aj nový obsah. Skrátka, ak niečo funguje, nie je dôvod sa toho zbavovať.“

God of War Ragnarok má slúžiť ako záver novej severskej ságy. Našťastie na pokračovanie úspešnej série už nemusíme dlho čakať, pretože hra vyjde 9. novembra.

- Reklama -

Naša relácia

- Reklama -