Todd Howard v nedávnom rozhovore pre BAFTA prehovoril o svojej práci výkonného producenta a riaditeľa vývoja hier pod hlavičkou Bethesdy. Svoju úlohu pripodobnil k pozícii filmového režiséra.
Spájate všetky časti od výtvarnej stránky cez kinematografiu až po technológie, ktoré vytvárajú naši inžinieri, aby tieto svety priviedli k životu
opísal Howard
Samozrejme nezabudol spomenúť ani prácu ľudí, ktorí sa starajú o texty, prípravu úloh či design úrovní.
Som v naozaj jedinečnej pozícii, kedy môžem spolupracovať s toľkými úžasnými ľuďmi a spojiť to všetko dohromady
doplnil
Dalo by sa očakávať, že sa značná časť práce vývojárov do konkrétnej hry nikdy nedostane, pretože je niekedy potrebné upraviť merítko a vybrané pasáže, úlohy, lokácie a ďalšie herné prvky odstrániť. K tomu ale podľa Howarda dochádza len zriedka.
V Bethesde z našich hier v skutočnosti škrtáme len veľmi málo, a preto sú tak nezodpovedne veľké
vysvetlil Howard