Prečo sú hry od Bethesdy tak veľké? Vysvetlenie ponúkol sám Todd Howard

Dominik Cenkner

Todd Howard v nedávnom rozhovore pre BAFTA prehovoril o svojej práci výkonného producenta a riaditeľa vývoja hier pod hlavičkou Bethesdy. Svoju úlohu pripodobnil k pozícii filmového režiséra.

Spájate všetky časti od výtvarnej stránky cez kinematografiu až po technológie, ktoré vytvárajú naši inžinieri, aby tieto svety priviedli k životu

opísal Howard

Samozrejme nezabudol spomenúť ani prácu ľudí, ktorí sa starajú o texty, prípravu úloh či design úrovní.

- Reklama -

Som v naozaj jedinečnej pozícii, kedy môžem spolupracovať s toľkými úžasnými ľuďmi a spojiť to všetko dohromady

doplnil

Dalo by sa očakávať, že sa značná časť práce vývojárov do konkrétnej hry nikdy nedostane, pretože je niekedy potrebné upraviť merítko a vybrané pasáže, úlohy, lokácie a ďalšie herné prvky odstrániť. K tomu ale podľa Howarda dochádza len zriedka.

V Bethesde z našich hier v skutočnosti škrtáme len veľmi málo, a preto sú tak nezodpovedne veľké

vysvetlil Howard
- Reklama -
Komentovať
0 Komentárov
Najstaršie
Najnovšie Najviac hlasov
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre

Naša relácia

- Reklama -
0
Chceme počuť tvoj názor! Pridaj komentár :)x