Ratchet & Clank: Rift Apart predstavil ray-tracing s 60 FPS

Dominik Cenkner

Do vydania ďalšej z PS5 exkluzivít ostáva už len pár dní. Vývojári hry Ratchet & Clank: Rift Apart sa preto rozhodli ukázať svetu jeden z troch režimov – ray-tracing pri zachovaní 60 snímkov za sekundu. Urobili tak prostredníctvom svojho účtu na Twitteri.

Ako však tipujete, daňou za lepšiu vizuálnu „podívanú“ vo forme efektov bude pokles rozlíšenia. Namiesto tradičného ukotvenia prezentovaného vizuálu v pevne zvolenom rozlíšení sa v Insomniac Games rozhodli pre nasadenie dynamického rozlíšenia. V istom zmysle sa tak hra použitou technológiou priblíži minuloročnému Marvel’s Spider-Man: Miles Morales. V konečnom dôsledku o tom píšu v príspevku aj samotní autori.

- Reklama -

Okrem ukážky ray-tracing v Ratchet & Clank: Rift Apart sme sa dozvedeli aj ďalšie informácie. Už teraz vieme, že hra od týchto chvíľ ponúka možnosť predbežného stiahnutia. Mimochodom, na novej generácie konzoly od Sony, zaberie len 33 GB. Je však možné, že sa prvý a následné patche postarajú o to, že sa táto hodnota navýši. Stále však ide o „pár GB“.

Na záver už len pripomenieme, že titul vychádza už v najbližší piatok, 11. júna. Dovtedy si môžete pozrieť napr. aj gameplay ukážku. Titulu sa dočkajú majitelia konzol PlayStation 5.

Podarilo sa vám už dostať k PS5? Chystáte sa na Ratcheta? Dajte nám vedieť v komentároch na sociálnej sieti.

- Reklama -
- Reklama -
Komentovať
0 Komentárov
Najstaršie
Najnovšie Najviac hlasov
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre

Naša relácia

- Reklama -
0
Chceme počuť tvoj názor! Pridaj komentár :)x