Sucker Punch čaká na ohlasy k Ghost of Yōtei a až potom rozhodne o DLC

Mário Gurský

Sucker Punch nechce strieľať od pása. Štúdio najprv pozorne vyhodnotí, či hráči chcú vedieť viac o Ghost of Yōtei, a až potom sa rozhodne, či a kam posunú prípadné DLC. V rozhovore pre Game Informer to vysvetlili spolu-režisér Jason Connell a hlavný scenárista Ian Miles. Ghost of Yōtei je duchovný nasledovník Tsushimy. Odohráva sa na severe Japonska zhruba o 300 rokov neskôr, a v centre diania stojí Atsu.

„Sme v bode, keď hru jednoducho vypustíme a sledujeme, čo u ľuďmi rezonuje, čo milujú a o čom by možno chceli vedieť viac – napríklad o Atsu,“

povedal Connell na otázku o DLC. Podľa neho nasleduje rovnaký proces počúvania ako pri Tsushime. Štúdio sleduje, o aké vzťahy či neuzavreté linky sa komunita zaujíma najviac, a potom hľadá zmysluplný spôsob, ako ich rozvinúť.

- Reklama -

Connell zdôraznil, že je to „zriedkavá príležitosť skutočne počúvať milióny ľudí – čo v príbehu rezonovalo, čo možno nie, a kde sú medzery“. Dodal aj osobný pohľad na spätnú väzbu:

„Pre mňa je kritika dar. Niektorí budú nadšení, iným veci nesadnú. Keď pochopíme ich perspektívu, tvorí sa nám lepšie. Ak sa objaví priestor zlepšiť Atsu alebo vniesť viac jasnosti do rozprávania a zároveň to dáva zmysel pre Sucker Punch, tím si to určite vezme pod lupu“.

Záujem o Ghost of Yōtei je veľký, no názory sa líšia. Aj preto znie signál zo štúdia rozumne: najprv počúvať, potom tvoriť. Takýto prístup môže z Ghost of Yōtei DLC spraviť obsah, ktorý skutočne doplní to, čo hráčom chýbalo, namiesto toho, aby iba pridával ďalšie ikonky na mape.

Zatiaľ teda žiadne oznámenie ani dátumy. Je však jasné, že Sucker Punch miluje postavu Atsu a že si necháva otvorené dvere. Ak komunita jasne ukáže, čo chce rozvinúť, štúdio je pripravené reagovať.

- Reklama -
- Reklama -
0 Komentárov
Najstaršie
Najnovšie Najviac hlasov
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre

Naša relácia

- Reklama -
0
Chceme počuť tvoj názor! Pridaj komentár :)x