Je to jedno z tých období v hernej histórii, keď si všetci spomíname, kde sme boli, keď sa v roku 2020 objavil Cyberpunk 2077. Očakávaný dystopický titul od CD Projekt Red bol na zozname želaní každého z nás od chvíle, keď sa na E3 2018 objavil jeho trailer, ale bohužiaľ, hype na PS4 a Xbox One nesplnil očakávania. Hra Cyberpunk 2077, ktorá bola plná chýb, problémov s framerate-om a nedokončených mechaník, sa vďaka aktualizácii 2.0 konečne zmenila z kedysi nehrateľnej hry k lepšiemu a vdýchla svojmu, teraz už neuveriteľnému svetu, nový život.
Podľa jej hlavného dizajnéra úloh, Paweła Saska, by však bez počiatočného pádu Cyberpunku 2077 nebolo jeho DLC Phantom Liberty triumfom bez toho, aby sa vývojári poučili z jeho zdrvujúcej negatívnej odozvy pri uvedení na trh.
Sasko to pripisuje ohlasom, ktoré prinútili spoločnosť zmeniť spôsob vývoja DLC k lepšiemu, a že sa štúdio dokázalo poučiť z predchádzajúcich neúspechov a vývojového chaosu.
„Phantom Liberty fungovalo pri svojom uvedení na trh podstatne lepšie, pretože sme úplne zmenili štýl výroby, čo by nebolo možné, keby prvé prijatie hry nebolo také negatívne,“ vyjadril sa Sasko. „Zmenilo to mňa aj nás ako štúdio.“
Našťastie, vďaka tvrdej práci tímu na správnom nastavení rozšírenia Cyberpunk 2077 bolo uvedenie DLC Phantom Liberty na trh veľmi úspešné. Sasko vedie svoje neuveriteľné schopnosti aj do ďalšej vyvíjanej hry zo série Zaklínač, ktorá má stále kódové označenie Polaris, ako pomocný herný režisér a my sa už nevieme dočkať, aké nové a vylepšené mechaniky a systémy boli použité, aby sa hry spoločnosti CD Projekt opäť dostali na mapu.