Herná doba je dôležitá veličina, ktorá sa značne podpisuje na výslednom dojme z hry. To si veľmi dobre uvedomujú aj autori Star Wars Outlaws.
K problematike sa vyjadril výkonný riaditeľ Julian Gerighty. „Rozhodne nejde o 200 alebo 300 hodín trvajúce epické RPG, ktoré sa nedá dohrať,“ povedal s tým, že ide skôr o kratší zážitok.
„Naším cieľom je dostať ľudí do veľmi hutného, bohatého dobrodružstva v otvorenom svete, ktoré môžu preskúmavať svojim vlastným tempom.“
Pár slov dodal aj „príbehový riaditeľ“ Navid Khavari. Síce pripustil, že tím vytvoril obrovský svet, rozľahlé mestá a nekonečné krajiny, všetko sa ale točí okolo hlavnej postavy a príbehu, ktorý by si mal zachovať slušný spád. Na veľkosť sveta autori poukázali nedávno, keď hru prirovnali k Assassin Creed Odyssey.