To, že nový Battlefield 2042 nevyšiel presne podľa predstáv je už známy fakt. Denne sa o tom diskutuje na fórach, vedia to dokonca aj vývojári hry. Vieme to aj my a vie to (očividne) dokonca aj Electronic Arts. Preto robí zmeny a nový Battlefield 2042 sa pokúsi zachrániť Vince Zampella zo štúdia Respawn aj bývalý dizajnér hier Halo, Marcus Lehto.
O neúspechu nového Battlefieldu hovoriť veľmi nemôžeme. Hra má dosť priaznivcov a zápasy sú vždy plné aktívnych hráčov. To, v akom stave je nový Battlefield je už druhá téma. Electronic Arts si očividne uvedomilo, že hru treba čím skôr opraviť a na pomoc si zavolali známe tváre aj štúdia, ktoré vlastní. Prvým z nich je Vince Zampella. Spoluzakladateľ štúdia Respawn a jeden z tvorcov hier Call of Duty. Jeho poslednou Call of Duty hrou bol Modern Warfare 2. Táto nová pozícia v štúdiu DICE preňho prichádza krátko po tom, čo generálny manažér Oskar Gabrielson odchádza zo štúdia.
Ďalšou zmenou je Marcus Lehto, bývalý dizajnér hier Halo. Ten dostane do rúk nové štúdio v meste Seattle a jeho úlohou bude priniesť do hry viac „príbehu“. Samozrejme, Battlefield 2042 nemá žiadnu kampaň a ide o čisto multiplayerovú záležitosť. No aj v takom prípade je dôležité mať nejaké príbehové pozadie. O to sa bude starať práve toto nové štúdio pod jeho vedením. Spolu so štúdiom DICE a Ripple Effect bude pracovať na novinkách do Battlefieldu 2042.
Štúdio Ripple Effect, ktoré malo na starosti Battlefield Portal, jedinú pozitívne hodnotenú súčasť nového Battlefieldu, už pracuje na novom titule, v rámci 2042. Electronic Arts chce týmito zmenami v podstate vylepšiť a rozšíriť Battlefield univerzum. Či už novými hrami alebo DLC. Zampella sa v rozhovore pre zahraničný portál GameSpot vyjadril, že budú naďalej skúmať nové možnosti ako rozšíriť a vylepšiť Battlefield 2042 a všeobecne túto značku.