Vývojár Dark and Darker sľubuje, že za výhru sa platiť nebude a bude tvrdo bojovať proti podvodníkom

Mário Gurský

Vývojárske štúdio Dark and Darker, Ironmace, sa nedávno zúčastnilo diskusie Discord Q&A, kde sa podelilo o niekoľko ďalších informácií o svojej pripravovanej stredovekej ťažobnej hre.

Diskutovalo sa o mnohých témach, ale niektoré kľúčové poznatky z tejto diskusie sa týkali monetizačného modelu hry Dark and Darker a prístupu vývojárov k cheaterom.

- Reklama -

Pokiaľ ide o monetizáciu, spoločnosť Ironmace prisľúbila, že v hre nebudú zahrnuté „absolútne žiadne“ prvky pay-to-win a jej model bude taký, aby mu hráči rozumeli.

Neposkytla však žiadne ďalšie podrobnosti o tom, ako to bude v praxi vyzerať. Na otázku, ako by mohla vyzerať monetizácia Dark and Darker, Ironmace priznal, že je „teraz ťažké povedať“, pretože vývojár sa ešte „úplne nerozhodol“.

Zatiaľ čo v hre nebudú zahrnuté žiadne vylomeniny typu pay-to-win, vývojár dodatočne uviedol, že samotný predaj hry „nemôže pokryť náklady na priebežnú prevádzku serverov“. Tím Dark and Darker tak bude stále „musieť generovať príjmy na úrovni prijateľnej pre [svojich] hráčov“.

- Reklama -

Účastníci otázok a odpovedí tiež radi diskutovali o potenciálnych podvodníkoch, ktorí sa nevyhnutne pokúsia dostať do hry, a poznamenali, že hra Escape from Tarkov s tým mala skutočný problém.

Ironmace uviedol, že je to jedna z jeho najväčších výziev, ale že boj proti podvodníkom je jeho osudom. „Proti cheaterom v FPS hrách sa nedá stopercentne brániť, ale nebudeme šetriť investíciami do obrany proti tomu,“ vyhlásil vývojár.

Pre tých, ktorí si chcú Dark and Darker vyskúšať na vlastnej koži, má Ironmace naplánovaný herný test na apríl tohto roku.

- Reklama -

Naša relácia

- Reklama -