Taktická strieľačka Ready or Not od štúdia Void Interactive dosiahla na konzolách milión predaných kópií len za štyri dni. Ide o výrazne rýchlejší predaj oproti 36 dňom, ktoré potrebovali na PC. Generálny riaditeľ Julio Rodriguez na LinkedIn napísal: „Som neuveriteľne hrdý na tím a na to, čo sme spolu dosiahli. Je to veľký moment – a nepovažujeme to za samozrejmosť.“ Recenzie zostávajú silné a tím už pracuje na vyhladzovaní problémov a zlepšovaní zážitku.
Launch však neprebehla bez kontroverzií. Konzolová verzia prešla zmenami, ktoré zahŕňali úpravy násilia, nahoty, zneužívania detí a iných explicitných scén. Niektorí hráči reagovali vlnou negatívnych recenzií, kritizujúc tieto úpravy ako cenzúru. Void Interactive reagovalo slovami, že videli „nesprávne predstavy a dezinformácie kolujúce okolo rozsahu týchto zmien“.
Hra má momentálne hodnotenie 4 z 5 na Xbox obchode a priemer 4,69 na PlayStation Store. Vývojári medzitým stratili vydavateľa, keď po oznámení misie týkajúcej sa školského streľby rozviazali partnerstvo s Team17. Na Twitteri poznamenali: „Verte, že to tam bude.“ Ready or Not bola tiež krátkodobo stiahnutá z online prevádzky v roku 2022 kvôli obchodnému sporu.
Napriek týmto problémom Julio Rodriguez vyjadril svoju vďačnosť: „Našim hráčom, partnerom a všetkým, ktorí verili v projekt – ďakujem.“ Hra zostáva jednou z najvýraznejších taktických FPS na trhu.