Hra Wuchang: Fallen Feathers mala zvláštne uvedenie, hlavne pokiaľ ide o PC verziu. Tento soulslike titul od vývojára Leenzee získal pomerne pozitívne kritické hodnotenia, čo potvrdzujú aj vysoké čísla hráčov. Na Steame Wuchang zažil veľký nával hráčov, keď jeho počet súčasne hrajúcich dosiahol vrchol 114 132 podľa SteamDB počas prvých asi ôsmich hodín od vydania. Takáto početnosť je pôsobivá najmä pre novú značku od neznámeho štúdia. Hoci by čísla mohli cez víkend ešte rásť, v tomto prípade to môže byť otázne, pretože hra má na Steame prevažne negatívne recenzie.
Z viac než 5 100 užívateľských recenzií je len 19% pozitívnych, čo vysvetľuje nízke hodnotenie hry. Tento rozpor medzi popularitou a negatívnym sentimentom je bežný u online respektíve live service hie. Tie prvotne prilákajú veľa hráčov, no často zápasia s problémami so servermi, ktoré niekedy trvajú viac dní.
Takéto výrazné rozdiely však nebývajú bežné pri singleplayerových akčných RPG hrách. V tomto prípade výrazné problémy súvisia s výkonom na PC. Hardvérové požiadavky pre PC zverejnili len pár dní pred vydaním hry. Pozorní hráči si všimli, že obe odporúčané zostavy sa spoliehajú na DLSS a FSR upscaling, čo naznačuje, že hra potrebuje tieto technológie na dosiahnutie prijateľného výkonu.
Po vydaní hráči potvrdili svoje obavy, keďže hra sa štandardne spúšťa s aktivovaným upscalingom. Vypnúť ho, dokonca aj na špičkovom hardvéri, nie je dobrý nápad a výkon hry výrazne klesá. Mnohí obviňujú Unreal Engine 5, na ktorom Wuchang beží, z týchto výkonových problémov. Hry využívajúce Unreal Engine 5 počas tejto konzolovej generácie často trpia zasekávaním a výraznými poklesmi výkonu, čo platí najmä pre PC verziu.
Leenzee zatiaľ nevydalo žiadne oficiálne vyjadrenie k problémom s výkonom. Očakáva sa však, že štúdio začne tieto problémy riešiť v nasledujúcich mesiacoch, podobne ako to bolo u viacerých ďalších hier na Unreal Engine 5.