Activision sa Battlefieldu nebojí. Call of Duty je príliš veľká značka na to, aby zlyhala

Dominik Cenkner

Call of Duty a Battlefield boli vždy prirodzenými konkurentmi, aj keď sa každá séria zameriavala na odlišný štýl hrania. Tento rok má Battlefield dobre našliapnuté na návrat stratenej slávy, ktorú mu pošramotil predchádzajúci diel. Activision však ostáva pokojný – aj napriek blížiacemu sa vydaniu nového Battlefieldu 6 sa podľa zákulisných informácií neobáva o úspech Call of Duty.

Podľa zdrojov pre portál Insider Gaming sleduje vedenie Activision vývoj u konkurencie, no žiadnu paniku neprejavuje. Dôverujú svojej značke a veria, že Call of Duty je „príliš veľké na to, aby padlo“. Táto séria si udržiava každoročnú ziskovosť a napriek častej kritike stále patrí medzi najhranejšie FPS tituly na svete.

- Reklama -

Na druhej strane, značka Battlefield už nemá takú silnú pozíciu, aby si mohla dovoliť ďalší prešľap. Posledný diel fanúšikov sklamal a vývojári museli výrazne zmeniť prístup. Battlefield 6 vzniká súčasne v štyroch štúdiách, z ktorých každé sa zameriava na inú časť hry. Navyše, do čela vývoja bol dosadený Vince Zampella – legenda herného priemyslu, tvorca Modern Warfare, Call of Duty a Titanfall. EA mu zverila značku práve preto, že má za sebou minimum neúspechov.

Battlefield má navyše k dispozícii obrovský rozpočet a marketing, ktorý má dosiahnuť až 400 miliónov dolárov. To naznačuje, že EA to tentokrát myslí naozaj vážne. Hra vychádza 10. októbra na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S. Tento týždeň navyše štartuje otvorená beta verzia.

Na druhej strane, Call of Duty: Black Ops 7 bude oficiálne predstavené na gamescome a rovnako dorazí na jeseň. Zaujímavosťou je, že na rozdiel od Battlefieldu bude stále vychádzať aj na staršiu generáciu konzol, čo môže pomôcť širšiemu dosahu.

- Reklama -

Čaká nás teda jeseň plná FPS súbojov, no Activision si zatiaľ drží sebavedomý postoj a pevne verí v silu svojej značky. Či Battlefield dokáže skutočne ohroziť dominanciu Call of Duty, sa ukáže už čoskoro.

- Reklama -
0 Komentárov
Najstaršie
Najnovšie Najviac hlasov
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre

Naša relácia

- Reklama -
0
Chceme počuť tvoj názor! Pridaj komentár :)x