Hoci bol piaty diel série Grand Theft Auto masívny hit, nikdy sa nedočkal žiadneho singleplayerového rozšírenia. Vlastne práve preto, že bolo GTA V taký veľký hit, tak sa ich nedočkalo. Ako vyplynulo z rozhovoru Youtubera SanInPlay s virtuálnym kameramanom Josephom Rubinom, multiplayerové GTA Online zarábalo toľko peňazí, že bolo zbytočné DLC produkovať.
Keď vyšlo GTA Online, bola to taká dojná krava a ľudia si to tak užívali, že bolo ťažké argumentovať, že by DLC mohlo takýto úspech prekonať,
uviedol v rozhovore Rubin
Ten pracoval na samostatnom DLC, ktorého podstatnou súčasťou bol Steven Ogg, predstaviteľ Trevora. Pravdepodobne teda išlo o DLC Agent Trevor, ktoré prezradil únik zdrojového kódu GTA V. Dodatočný obsah bol zhruba v polovici vývoja, než ho Rockstar zatrhol.
Myslím, že veľa plodov našej práce skončilo v GTA Online. Podľa môjho názoru bolo toto DLC veľmi dobré. Ľudia z nášho tímu potom pracovali na GTA Online a Red Dead Redemption 2
priblížil Rubin
Podľa svojho profilu na LinkedIn Joe Rubino pracoval pri Rockstar medzi rokmi 2010 a 2016. Ako virtuálny kameraman a kinematograf sa podieľal aj na Max Payne 3 a Red Dead Redemption 2. Rockstar teraz pracuje na Grand Theft Auto VI, ktoré nás čaká na jeseň budúci rok na PS5 a Xbox Series S/X.