Autori Skull and Bones veria, že môže byť úspešným titulom

Dominik Cenkner

„Máme ingrediencie na vytvorenie zábavného a pútavého obsahu, ku ktorému sa ľudia budú stále vracať,” zaznieva od vývojárov.

Udržať nad vodou live-service titul nie je nič jednoduché, ani pri pravidelnom dodávaní nového obsahu nie je zaručené, že na serveroch po čase nebude prázdno. Vývojári Skull and Bones sú však presvedčení, že našli správny recept.

- Reklama -

Producent Neven Dravinski v rozhovore pre magazín WellPlayed uviedol, že sa tím sústredil na veci, ktoré hru povyšujú na skvelý zážitok. „Skutočne sme sa zamerali na pozitíva, ako je prostredie, námorné súboje, záväzok ku kooperácii, hlboký a bohatý lore kombinovaný s ekonomikou a systémom progresie,” vysvetlil. „Máme pocit, že máme ingrediencie na vytvorenie zábavného a pútavého obsahu, ku ktorému sa ľudia budú stále vracať.”

Tvorcovia počítajú s tým, že do procesu prípravy ďalšieho obsahu zapoja komunitu. S ňou napokon spolupracovali už počas prebehnutých testov, kedy získali potrebnú spätnú väzbu. „Sú to cenné údaje, ktoré nám pomôžu vytvoriť niečo, k čomu sa ľudia budú chcieť vracať,“ verí Dravinski.

Ubisoft nedávno odbavil ďalšie video, v ktorom sa venoval práve dodatočnému obsahu a endgame časti hry. Otvorená beta Skull and Bones sa uskutoční v termíne od 8. do 11. februára, plná verzia bude k dispozícii 16. februára.

- Reklama -
- Reklama -
Komentovať
0 Komentárov
Najstaršie
Najnovšie Najviac hlasov
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre

Naša relácia

- Reklama -
0
Chceme počuť tvoj názor! Pridaj komentár :)x