Mikrotransakcie v Call of Duty pomohli zvýšiť profit Activisionu až o 536 miliónov

Jozef Beke Jozef Beke

Zverejnená bola posledná štvrťročná správa o príjmoch spoločnosti Activision-Blizzard, ktorá nám umožňuje pozrieť sa na číselný údaj o úspechu hry Call of Duty: Modern Warfare a jej bezplatného battle-royale spinoffu, Warzone.

Počet je prekvapivo obrovský – vrátane nárastu o 536 miliónov dolárov v medziročných výdavkoch v hre, ktoré sú spôsobené hlavne kvôli Modern Wrafare. Spoločnosť Activision-Blizzard zaznamenala zvýšenie výdavkov v hrách o 596 miliónov dolárov pri porovnaní troch mesiacov od 30. júna do porovnateľného obdobia minulého roka.

Veľká väčšina z toho (536 miliónov dolárov) pochádza od spoločnosti Activision, zatiaľ čo spoločnosť Blizzard zaznamenala nárast o 19 miliónov dolárov primárne vďaka World of Warcraft a štúdiu King, ktoré vytvára franšízu Candy Crush.

Pre porovnanie z minulými údajmi, pri hre Call of Duty: Black Ops 4 môžme vidieť výrazný rozdiel, či už kvôli tomu, že ku Modern Warfare máme k dispozícii free-to-play battle-royal, alebo aj tým, že na svete prepukla pandémia a veľa ľudí tak zostalo doma, čo mohlo mať tiež zásadný vplyv na tieto čísla.

Zdroj: Gamespot

1 koment
1 Komentár
Najstaršie
Najnovšie Najviac hlasov
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre
trackback

[…] by mala vyjsť ešte tento rok a podľa portálu VGR je možné, že Activision bude nasledovať marketingovú stratégiu Warzone. To znamená vydať hru naozaj krátko po oznámení. Priestor si nechajú na jeden, možno […]

Naša relácia

Prečítaj si aj toto

1
0
Chceme počuť tvoj názor! Pridaj komentár :)x