V roku 2018 spoločnosť Blizzard presunula časť vývojárskeho tímu z Heroes of the Storm a zrušila oficiálnu súťažnú ligu Heroes Global Championship, z čoho profesionálni hráči neboli práve nadšení. Začiatkom roka 2019 sa zbavila platených loot boxov a ponechala možnosť kúpiť si ich za hernú menu. Hoci sa hra Heroes of the Storm všeobecne považovala za „mŕtvu hru„, občasný vývoj pokračoval v pomalšej kadencii, pričom pribúdali noví hrdinovia a udalosti.
Najnovšia aktualizácia na blogu Heroes of the Storm oznámila, že sedem rokov stará MOBA už nebude dostávať nový obsah, hoci bezplatné rotácie hrdinov a balančné záplaty budú pokračovať. „V budúcnosti budeme Heroes podporovať podobne ako naše ďalšie dlhoročné hry StarCraft a StarCraft II,“ píše sa v ňom. „V budúcnosti budeme pokračovať v sezónnych rolách a rotáciách hrdinov, a hoci herný obchod zostane v prevádzke, neplánuje sa pridávanie nového obsahu na zakúpenie. Budúce záplaty sa budú zameriavať predovšetkým na udržateľnosť klienta a opravu chýb, pričom aktualizácie vyváženia budú prichádzať podľa potreby.“
Chris Thursten vo svojej recenzii hry Heroes of the Storm z roku 2015 napísal: „Ide o štúdio, ktoré vždy oceňovalo prístupnosť a v poslednom čase toto presvedčenie ešte viac umocnil nápadný úspech hry Hearthstone. Heroes of the Storm je MOBA pre ľudí, ktorí nehrajú MOBA, teda – možno dokonca MOBA pre ľudí, ktorí nemajú radi MOBA.“ Je škoda, že sa nenašlo dostatočné publikum pre MOBA zameranú na príležitostných hráčov, ktorá sa zbavila žánrových štandardov, ako je individuálne levelovanie, zlato a predmety, a zároveň pridala mechanizmy návratu, aby zápasy nevyzerali, že sa o ich výsledkoch rozhodlo v úvodných minútach.
Od budúcotýždňovej záplaty dostanú verní hráči, ktorí zostanú, ako darček zadarmo Epic Arcane Lizard mount. Príspevok na blogu spoločnosti Blizzard končí slovami: „Komunite našich hrdinov ďakujeme. Naďalej ste jednou z našich najvášnivejších komunít, sme vám vďační za vašu neustálu oddanosť a podporu a ako vždy sa tešíme na stretnutie v Nexe.“