Capcom nechystá demo k Resident Evil Requiem, takže si ho pred vydaním nevyskúšame. Štúdio pritom demo často ponúkalo. Tentoraz však zvolilo iný postup.
Producent Masato Kumazawa pre server Stevivor potvrdil, že nemajú žiadny plán na vydanie demoverzie. Chcú sa sústrediť iba na vývoj hry. Tvrdí, že tím robí maximum, aby priniesol produkt čo najvyššej kvality.
Hráči si tak musia počkať na finálnu verziu. Aj bez dema však záujem rastie. Na Steame má titul vyše milióna prianí, čo ukazuje, že séria zostáva veľmi populárna.
Padla aj otázka na optimalizáciu PC verzie. Engine RE Engine zvyčajne ponúka dobrý výkon. Dokáže bežať so zapnutým ray-tracingom a udržať stabilných 60 fps aj na konzolách. Obavy však vznikli po problémoch s výkonom pri Dragon’s Dogma 2 a Monster Hunter Wilds. Obe hry mali väčšie svety, čo zrejme spôsobilo technické komplikácie.
Vývojári však tvrdia, že pri Requiem nehrozia podobné riziká. Hra má inú hrateľnosť, inú architektúru systému a iné sieťové funkcie. Capcom preto očakáva plynulý zážitok naprieč širokou škálou PC zostáv. Navyše Requiem prináša prekvapivo nízke hardvérové nároky, čo je dobrá správa pre majiteľov slabších PC.
Ak Capcom splní svoje sľuby, môžeme očakávať kvalitne odladený titul už pri vydaní. História série tomu napovedá. Slabinou RE Engine zostávajú skôr hry s veľkými otvorenými svetmi, na ktoré engine pôvodne nevznikol.
Resident Evil Requiem vychádza 27. februára 2026 na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S.

