Poľské štúdio CD Projekt Red už pred rokom potvrdilo, že sa očakávané rozšírenie v podobe multiplayeru v hre Cyberpunk 2077 neobjaví. Vtedy to tvorcovia argumentovali tým, že sa rozhodli prehodnotiť svoje plány. Až teraz, dva roky od vydania hry a rok po oficiálnom oznámení nedodania multiplayeru, vieme, prečo sa tak rozhodli.
V rozhovore pre Eurogamer to povedal súčasný story director a bývalý dizajnér úloh Philipp Weber. V skratke za to môže nepodarené uvedenie hry na trh. „Museli sme sa pozrieť na to, aké boli priority Cyberpunku po jeho vydaní. Tými bol predovšetkým dobrý stav toho hlavného zážitku.“
Práve potreba sústrediť sa na opravu hry znamenala, že iné projekty, ako napríklad multiplayer, museli byť odsunuté a nakoniec úplne zrušené. Podľa portálu Eurogamer je to prvýkrát, čo štúdio jasne naznačilo, že za zrušením online režimu sú problémy s vydaním hry.
Spoločnosť CD Projekt pritom od oznámenia hry v roku 2013 tvrdila, že Cyberpunk 2077 bude obsahovať funkcie pre viacerých hráčov – ale nakoniec sa tak nestalo. Teraz však poľský tím opäť sľubuje, že všetky budúce hry budú obsahovať multiplayer, a to pomocou technológie, ktorú štúdio samo vytvára a ktorá môže byť bez problémov implementovaná do všetkých nadchádzajúcich hier.