Cyberpunk 2077 multiplayer nedostane. Až po roku vieme prečo

Dominik Cenkner

Poľské štúdio CD Projekt Red už pred rokom potvrdilo, že sa očakávané rozšírenie v podobe multiplayeru v hre Cyberpunk 2077 neobjaví. Vtedy to tvorcovia argumentovali tým, že sa rozhodli prehodnotiť svoje plány. Až teraz, dva roky od vydania hry a rok po oficiálnom oznámení nedodania multiplayeru, vieme, prečo sa tak rozhodli.

V rozhovore pre Eurogamer to povedal súčasný story director a bývalý dizajnér úloh Philipp Weber. V skratke za to môže nepodarené uvedenie hry na trh. „Museli sme sa pozrieť na to, aké boli priority Cyberpunku po jeho vydaní. Tými bol predovšetkým dobrý stav toho hlavného zážitku.“

- Reklama -

Práve potreba sústrediť sa na opravu hry znamenala, že iné projekty, ako napríklad multiplayer, museli byť odsunuté a nakoniec úplne zrušené. Podľa portálu Eurogamer je to prvýkrát, čo štúdio jasne naznačilo, že za zrušením online režimu sú problémy s vydaním hry.

Spoločnosť CD Projekt pritom od oznámenia hry v roku 2013 tvrdila, že Cyberpunk 2077 bude obsahovať funkcie pre viacerých hráčov – ale nakoniec sa tak nestalo. Teraz však poľský tím opäť sľubuje, že všetky budúce hry budú obsahovať multiplayer, a to pomocou technológie, ktorú štúdio samo vytvára a ktorá môže byť bez problémov implementovaná do všetkých nadchádzajúcich hier.

- Reklama -

Naša relácia

- Reklama -