Diskusie o tom, ktorá hra od Rockstar Games je najlepšia, trvajú už celé roky. Fanúšikovia sa delia do dvoch táborov – jedni nedajú dopustiť na Grand Theft Auto V, druhí zas tvrdia, že vrcholom tvorby štúdia je Red Dead Redemption 2. Samotný Dan Houser, spoluzakladateľ a hlavný scenárista Rockstaru, má v tejto otázke jasno.
Počas panelu na podujatí L.A. Comic Con dostal Houser otázku, ktorú hru považuje za svoju najlepšiu prácu. Jeho odpoveď bola okamžitá:
Myslím, že Red Dead Redemption 2 bola najlepšia hra, akú som kedy vytvoril
Podľa Housra práve druhý diel westernovej série najlepšie ukazuje, ako sa dá vyrozprávať hlboký a komplexný príbeh v otvorenom svete. Oceňuje aj to, ako sa tímu podarilo vytvoriť tematicky súdržný zážitok, ktorý hráča vtiahne do emocionálnej jazdy plnej silných momentov. Aj preto je na tento titul dodnes najviac hrdý.
Red Dead Redemption 2 patrí medzi najlepšie hodnotené hry histórie. Na Metacritic si dodnes drží skóre 97 bodov, rovnako ako legendárne GTA V. Kritici aj hráči chvália detailný svet, prepracované postavy a nezabudnuteľný príbeh, ktorý sa v hernom priemysle len tak nevidí.
Bude preto zaujímavé sledovať, ako dopadne GTA 6, ktoré vzniká už bez viacerých kľúčových osobností Rockstaru. Zo štúdia odišiel producent Leslie Benzies (neskôr vytvoril nepodarenú hru MindsEye) aj samotný Dan Houser, ktorý napísal príbehy pre všetky doterajšie GTA. GTA VI tak bude prvým dielom bez jeho scenára.
Houser v roku 2020 opustil Rockstar a založil vlastnú spoločnosť Absurd Ventures. Priznal, že aj v novom prostredí čelí podobným výzvam ako kedysi.
Pracujeme na dvoch projektoch s malým tímom a je to veľmi náročné. Neustále riešime, ako ich vyvíjať súčasne
Jedným z týchto projektov má byť akčná adventúra v otvorenom svete – žáner, v ktorom má Houser bohaté skúsenosti.
Na tom istom paneli sa okrajovo dotkol aj otázky, prečo nikdy nevzniklo pokračovanie hry Bully. Hoci ju mnohí fanúšikovia dodnes žiadajú, zdá sa, že jej návrat na scénu je zatiaľ v nedohľadne.