Prezývka, ktorú tento projekt nesie, znie Project Moon. Titul by mal byť niečo medzi Escape From Tarkov a The Raid. Minulý rok Guy Beahm, bývalý dizajnér úrovní v spoločnosti Sledgehammer Games, ktorý je dnes známy skôr ako streamer Dr. Disrespect, oznámil, že spolu s bývalým kreatívnym stratégom hry Call of Duty, Robertom Bowlingom a dizajnérom multiplayeru hry Halo 5, Quinnom Delhoyom zakladá „AAAherné štúdio”.
Štúdio s názvom Midnight Society ďalej predávalo prístup do beta verzie svojej pripravovanej debutovej hry vo forme 50-dolárového Founders Passu, ktorý sa dodával s procedurálne generovaným NFT, ktorý v hre slúži ako váš avatar.
O hre sa toho v skutočnosti veľa nevedelo, okrem toho, že pôjde o free-to-play multiplayerovú FPS vytvorenú v Unreal Engine 5. Teraz sa v príspevku na blogu objavila hŕstka podrobností, v ktorých sa píše: „Naša prvá hra ‘Project Moon’ je vertikálna extraction strieľačka“. Pod extrakčnou strieľačkou sa myslí PvPvE raid hra, ako napríklad Escape from Tarkov alebo Hunt: Showdown, kde si hráči ponechajú korisť z každého zápasu, ktorý prežijú, ale po smrti prídu o všetko, čo si so sebou priniesli. Pod vertikálnou hrou sa rozumie „odohrávajúca sa vo výškovej budove“.
Na blogu Midnight Society sa ďalej píše: „Našimi vysoko-úrovňovými hernými cieľmi je zachytiť podstatu dizajnu úrovní arénových strieľačiek s rozsahom a pôsobnosťou battle royale s počtom hráčov a hernými mechanizmami session-to-session strieľačiek založených na ťažení.”
Plán vývoja projektu Moon je taký, že každých šesť týždňov budú vývojári zdieľať hrateľné úseky. Ide o „vertikálne výseky kľúčových aspektov hry, ktoré majú za cieľ zamerať diskusiu komunity na konkrétne funkcie alebo mechaniky, ktoré aktívne budujeme“, pričom každý z nich „je dostatočne kompletný na to, aby sa okolo neho mohli viesť akčné rozhovory a diskusie“.
Prvý z nich, nazvaný „SnapshotCL1000“, predstaví útočnú pušku a domovskú základňu hráčov: „V celom úkryte pre hráčov ponúkame tri rôzne zážitky zo strelnice. Kdekoľvek uvidíte červené tlačidlo, budete môcť aktivovať jedinečný tréning na terč, pričom každý z nich je navrhnutý tak, aby zdokonalil jedinečnú zručnosť s prvou útočnou puškou.”.
Dátum vydania tejto prvej snímky nebol oznámený, hoci sa uvádza, že sa o nej bude hovoriť na podujatí zakladateľov v Los Angeles 29. júla. „Držitelia preukazu Access Pass majú exkluzívny prístup k stiahnutiu týchto hrateľných úsekov. Okrúhle stoly vývojárov – online aj osobné – nám všetkým umožnia diskutovať o dizajne jednotlivých funkcií, zbraní, vyvažovaní a ďalších základných herných slučkách.”