Grounded dosiahlo míľnik 5 miliónov hráčov. Marketingový manažér Xboxu sa bude tetovať

Mário Gurský

Zariskovanie spoločnosti Obsidian vydať hru Grounded ako Early Access funguje. Kooperačná survival hra prilákala od svojho vydania v júli 2020 viac ako 5 miliónov hráčov. Táto správa prichádza z príspevku Xbox Wire, ktorý oslavuje vydanie aktualizácie s názvom Koi Pond do hry. Na oslavu tohto míľnika si nechal marketingový manažér Xbox Game Studios, Marcus Morgan, vytetovať postavu BURG.L z hry na svoje predlaktie.

Je to výsledok stávky, ktorú mal marketingový tým so spoločnosťou Obsidian o tom, ako dobre sa bude Grounded predávať. Spočiatku, stávka bola stanovená na jeden milión predaných kusov. Po tom čo hra tento počet dosiahla v priebehu niekoľkých dní, sa stávka pozmenila na 5 miliónov.

- Reklama -

V službe Steam sa titul stal rýchlo obľúbeným a podľa Steam Charts dosiahol po jeho vydaní špičkovú hodnotu 16 851 používateľov. Nie je to zlé vzhľadom na to, že hra je k dispozícii aj ako súčasť predplatného Xbox Game Pass.

Spoločnosť Micsrosoft kúpila Obsidian spolu s kolegom špecialistom na RPG žanér InXileom ešte v novembri 2018. Ten začiatkom roka upriamoval pozornosť na ďalší titul od spoločnosti Obsidian, Avowed. Informácie priniesol portál VG247.

- Reklama -
Komentovať
0 Komentárov
Najstaršie
Najnovšie Najviac hlasov
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre

Naša relácia

- Reklama -
0
Chceme počuť tvoj názor! Pridaj komentár :)x