Hideo Kojima chce expandovať do ďalších druhov médií

Dominik Cenkner

Japonský videoherný tvorca Hideo Kojima, ktorého mnohí poznajú vďaka sérii Metal Gear Solid či netradičnému dobrodružstvu Death Stranding, podpísal zmluvu s hollywoodskou talentovou agentúrou WME (William Morris Agency). Slúžiť by mala ako Kojimova spojka so svetom televízneho a filmového priemyslu.

Informácie pochádzajú z rozhovoru pre magazín Variety. V ňom sa populárny japonský tvorca rozhovoril o svojom pláne a jeho troch jednotlivých fázach.

- Reklama -

Prvá fáza sa zameriava na hru Death Stranding a jej rozšírenie na globálne platformy. Druhá fáza si za cieľ kladie expanziu do ďalších druhov médií, ako sú napr. filmy, anime, televízne drámy atď. Tretia fáza má o poznanie tajomnejší nádych. Kojima by v nej rád spolupracoval s talentovanými ľuďmi z celého sveta, aby vytvoril niečo úplne nové. Prím tu hrá pojem „digitálny”.

Zdá sa, že sa v budúcnosti dočkáme skutočne zaujímavých projektov. Hideo Kojima je u fanúšikov obľúbený vďaka svojmu jedinečnému prístupu k tvorbe, ktorá sa vymyká zažitým mantinelom herného priemyslu. Jeho ďalšia hra, Death Stranding 2: On The Beach, by mala doraziť v priebehu budúceho roku, a to exkluzívne na PlayStation 5.

- Reklama -
Komentovať
0 Komentárov
Najstaršie
Najnovšie Najviac hlasov
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre

Naša relácia

- Reklama -
0
Chceme počuť tvoj názor! Pridaj komentár :)x