Fínske štúdio Housemarque si urobilo meno vydarenými menšími či strednými arkádovými strieľačkami. Za zmienku určite stojí Resogun, Alienation, Next Machina či Matterfall. Tento rok však v spolupráci so Sony prišli s AAA titulom – Returnal. Ten je oveľa väčší než ich tvorba doposiaľ.
Aj napriek vernej fanúšikovskej základni, ktorú si dokázali vydobyť, sa štúdio rozhodlo zmeniť plány. Miesto vydávania menších nezávislých hier chcú tvoriť väčšie tituly. Prostredníctvom Returnal ukázali, že na to majú. V nastolenom trende chcú preto pokračovať.
„V Housemarque chceme v budúcnosti vytvoriť ďalšie projekty takéhoto kalibru s rovnakými ambíciami a rozpočtom ako v prípade Returnalu, ak nie aj väčším.“ Uviedol to marketingový riaditeľ štúdia Mikael Haveri v rozhovore pre Game Reactor.
Podľa jeho slov im s najnovšie vydanou hrou ostal len jeden projekt. Práve na ňom má byť postavený základný bod toho, na čom chcú stavať ich budúce tituly.
„Teraz môžeme dokázať, že nie sme len štúdio Resogun. Môžeme pracovať na najrôznejších veciach a z nášho pohľadu to znamená vytvárať stále väčšie a väčšie zážitky. Samozrejme milujeme arkády a milujeme malé hry. Kto vie? Možno ich za 26 rokov budeme znovu vyvíjať. To však bude závisieť na tom, ako úspešne sa nám podarí naviazať na skúsenosti, ktoré sme získali pri vývoji Returnal,“ uzavrel marketingový riaditeľ Housemarque, Mikael Haveri.
[…] spolupracuje. Navyše nedávno prišiel marketingový riaditeľ daných vývojárov, Mikael Haveri, s tvrdením, že štúdio chce do budúcna priniesť podobne veľké hry ako bol Returnal. To by bolo s takouto […]