Popravde, vydavatelia hier sa veľmi nehrnuli do vydania Battle-Royale hry s farebnými prevedením a postavičkami ako fazule, Fall Guys, keď vývojári hľadali niekoho pre financovanie. Hra sa stala obrovským hitom a jednou z najúspešnejších hier tohto roku.
Jeho predaje na počítačovej platforme sú vynikajúce a nápad, dať ho predplatiteľom PlayStation Plus zadarmo v rámci mesačných hier bol perfektný. Z Fall Guys sa tak nie len preto stal obrovský Hit, čo veľa vydavateľov nedokázalo predvídať na začiatku vývoja, ako o tom uvádza portál VG247.
Jeff Tanton kreatívny režisér Mediatonic sa rozpísal vo vlákne na Twitteri o tom, aké ťažké bolo na začiatku vývoja hry presvedčiť o jej kvalitách vydavateľov, aby ho financovali. Podľa Tantona mal vedúci herný dizajnér Joe Walsh nápad, ako skombinovať Battle-Royale s fyzickými výzvami na motív a inšpirované s Japonskou televíznou show, známou aj u nás ako Takešiho Hrad.
Ťažké časy
Škaredé káčatko
Presvedčený nápadom Tanton pokračoval. Rozhodol sa to „predať“ zakladateľom štúdia a na základe toho sa tým rozhodol vytvoriť vizuálne návrhy a nastaviť tak nejaký prvotný vizuál hry. Vedúci tvorca konceptov Dan Hoang prišiel s dizajnom Fazule ako postavy.
Hra sa pôvodne mala volať Fool’s Gauntlet. Neskôr to zmenili na Strumble Chums, s ktorého názvom však tiež neboli príliš spokojný. Nakoniec sa hra premenovala na Fall Guys, ktorý sa stal finálnym názvom. Pôvodne malo byť lobby až pre 100 ľudí, ale kvôli hladkému chodu hry a zábavnosti sa rozhodli počet znížiť na 60.
Predaj hry nejakému vydavateľovi bol však oveľa zložitejší ako si na začiatku mysleli. Tanton prezradil, že hra bola predstavená pred 10timi vývojármi na GDC 2018. Ani jednému z nich sa však hra nepozdávala. Potom však Prišlo štúdio Devolver Digital, ktoré súhlasilo s Financovaním a následne o 6 mesiacov neskôr vývoj hry začal.
Rozhodne sa oplatí prečítať si celé vlákno, kde sa dozviete o ďalších výzvach, s ktorými sa vývojári stretli.
[…] tohoto augusta pre PC a PS4. Za vývojom hry stojí Mediatonic, avšak len jeden vydavateľ o ňu prejavil záujem, a to spoločnosť Devolver Digital. Vďaka tomu sa pre Devolver hra stala jej najlepším vydaným […]