Multiplayerové The Last of Us sa odkladá. Naughty Dog pracuje na novej príbehovke

Dominik Cenkner

Štúdio Naughty Dog okomentovalo špekulácie točiace sa okolo absencie chystaného multiplayerového spin-off The Last of Us: Factions na podujatí PlayStation Showcase. V nadväznosti na informácie Bloombergu o problémoch vo vývoji potvrdilo, že nakoniec tvorba zaberie viac času ako bolo pôvodne v pláne. Zároveň ale štúdio láka na vývoj ďalšieho, zatiaľ neoznámeného singleplayerového projektu.

„Vieme, že sa mnohí z vás tešili na ďalšie informácie o našej multiplayerovej hre The Last of Us. Sme neuveriteľne hrdí na prácu, ktorú naše štúdio doteraz odviedlo, ale ako vývoj pokračoval, uvedomili sme si, že najlepšie pre hru bude dať autorom viac času, náš tím bude aj naďalej pracovať na projekte, rovnako ako na našich ďalších vyvíjaných hrách, vrátane úplne nového singleplayerového zážitku,“ stojí konkrétne v oficiálnom vyhlásení na sociálnych sieťach.

- Reklama -

Podľa dostupných informácií vývoj spin-offu nešiel úplne podľa plánu, vedenie objavovalo úskalia a muselo siahnuť k šetreniu. Pochybovalo napríklad o dlhodobom potenciáli hry aj výslednej úrovni kvality. Možnosti hry mali hodnotiť napríklad veteráni zo štúdia Bungie, ktorí boli údajne k pôvodnej podobe veľmi kritickí a nebola by podľa nich dostatočne atraktívna.

Na multiplayerové zápolenie v postapokalyptickom svete si teda ešte počkáme a aj naďalej nám musia stačiť dva zverejnené koncepty. Čo sa spomínanej novej hry týka, môžeme zatiaľ len divoko špekulovať. Teoreticky by mohlo ísť o ďalší diel série The Last of Us, vyhlásenie štúdia je ale pomerne vágne. O možnosti tretieho dielu opakovane hovoria insideri, zatiaľ si však musíme na oficiálnejšie informácie počkať.

- Reklama -

Naša relácia

- Reklama -