Phil Spencer, šéf Xboxu, poskytol pred pár dňami rozsiahly rozhovor portálu GameSpot. V ňom sa vyjadril aj ku Halo, ktoré sa malo stať launchovým titulom. Ako vieme, nestalo sa tak.
V spomínanom rozhovore pripustil, že bolo chybou Microsoftu, ale aj jeho vlastnou, že júlovú šou otvorili ukážkou z Halo Infinite. Pár týždňov po tom totiž došlo k odkladu. Ten Spencer neľutuje, podľa neho bol nevyhnuteľný. Za chybu považuje popísaný postup. Microsoft podľa neho nastavil nejaké očakávania s tým, že Halo bude k dispozícii pri vydaní konzol, pričom hráčov museli následne sklamať.
Jedným dychom však dodal, že o budúcnosť Halo Infinite ako takého, sa nebojí. A to aj napriek odchodu niektorých kľúčových ľudí, ktorí sa na hre podieľali. Naposledy odišiel napr. Chris Lee. Spencer uviedol, že takéto zmeny môžu byť pri dlhodobých projektoch paradoxne viac nápomocné.
Thank you for supporting the largest launch in Xbox history. In 24 hrs more new consoles sold, in more countries, than ever before. We’re working with retail to resupply as quickly as possible. You continue to show us the connective power of play is more important than ever.
— Phil Spencer (@XboxP3) November 12, 2020
Za zmienku stojí aj informácia z osobného účtu na Twitteri, v ktorom Phil Spencer napísal, že Xbox zaznamenal počas prvých 24 hodín rekordné predaje. Konkrétne čísla však spoločnosť už aj v prípade dosluhujúcich konzol nezverejňuje. Neostáva nám preto nič iné, než mu túto informáciu veriť.
[…] Xboxu, Phil Spencer sa na Twitteri ospravedlnil za vlnu emócií, ktoré ich pôvodné rozhodnutie vyvolalo a sľúbil, […]