Šéf Ubisoftu: Skull & Bones je AAAA hra, vysoká cena je opodstatnená

Michal Frajkor Michal Frajkor

Do vydania hry Skull & Bones zostáva už len niečo vyše týždňa a ak nedôjde k ďalším odkladom, 16. februára hráči vyplávajú na šíre more. Vzhľadom na blížiace sa vydanie bola hra hlavnou témou posledného konferenčného hovoru spoločnosti Ubisoft, na ktorom sa hovorilo o predajoch štúdia za 3. štvrťrok fiškálneho roka.

Počas hovoru sa generálneho riaditeľa spoločnosti Ubisoft Yvesa Guillemota pýtali, ako môže ospravedlniť prémiovú cenu hry Skull & Bones vo výške 70 USD napriek tomu, že má prvky takzvanej “Live Service” hry, ktorá by možno viac ťažila z modelu free-to-play.

- Reklama -

Podľa Guillemota vás Skull & Bones vyjde na 70 dolárov, pretože ide o “plnohodnotnú hru”. Ďalej vysvetľuje, že Skull & Bones je “štvor-Áčková hra” a tvrdí, že prinesie skvelé dlhodobé výsledky. Vzhľadom na to, že hra ešte ani nevyšla, nevieme, aké má Ubisoft plány s obsahom po uvedení na trh. Takže sa ešte len uvidí, či hra skutočne prinesie výsledky. Tiež sa uvidí, či bude naozaj AAAA hra, keďže doposiaľ žiadna taká hra nevyšla.

Zaujímavé je, že Skull & Bones bude prvou hrou od Ubisoftu, ktorej cena bude 70 dolárov. Herné štúdiá túto vyššiu cenovku zvyčajne odôvodňujú tvrdením, že takéto hry sú ambicióznejšie. Prečo sa Ubisoft rozhodol urobiť to s neslávne známou novou IP namiesto nejakého Assassin’s Creed, je záhadou, hoci z celkového pohľadu viac vecí z vývoja Skull & Bones nedáva zmysel.

Ubisoft sa pravdepodobne bude snažiť získať späť aj časť peňazí, ktoré vynaložil na vývoj hry. Výroba údajne stála približne 200 miliónov dolárov. Už teraz sa hovorí, že Ubisoft neočakáva na hre Skull & Bones žiadny zisk, čo vôbec nie je prekvapujúce vzhľadom na to, ako dlho sa na nej pracovalo.

- Reklama -
- Reklama -
3 komentárov
3 Komentárov
Najstaršie
Najnovšie Najviac hlasov
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre
Sonata

akoze AAAA preto ze im trvalo roky kym ju vydali ci naozaj si mysli ze to je nejaka uber hra?
tak ci tak sa mi zda ze v tom Ubisofte nemaju vobec sebareflexiu

Shartep

no mne toto nepride ani AAA podla toho, co som videl… hlavne tusim ani neviem opustit lod mimo nejakeho base ostrova a navyse jak poznam Ubisoft, tak to bude total genericke prostredie 😀 podla mna budu mat co robit, aby prekonali vobec Sea of Thieves

Naša relácia

- Reklama -
3
0
Chceme počuť tvoj názor! Pridaj komentár :)x