Špekuluje sa o lacnejšej verzii Xbox Game Pass s reklamami a novými hrami o niečo neskôr

Dominik Cenkner

Streamovacie či cloudové služby musia nachádzať spôsoby, ako osloviť platiacich užívateľov. Najnovším „trendom“ je ponúkať lacnejšie verzie predplatného s reklamami či ďalšími menšími nevýhodami. Najnovšie sa špekuluje o tom, že s podobným projektom by mal prísť aj Microsoft s jeho Game Passom.

Vyplýva to z prieskumu, ktorý mala spoločnosť Microsoft rozposlať hráčom. Pýta sa ich, či by boli ochotní prijímať reklamy za nižšiu cenu mesačného predplatného. Tá by sa prehrala pred spustením titulu.

- Reklama -

Ďalšou nevýhodou by boli hry priamo od Xbox Game Studios, ktoré by sa v tejto lacnejšej predplatenej verzii objavili až šesť mesiacov po vydaní. V súčasnosti sú hry k dispozícii hneď. Otázkou je, či knižnica bude obsahovať všetky hry. Do úvahy prichádzajú len vybrané tituly.

Lacnejšie predplatné by nezahŕňalo službu EA Play. Tá by zostala v rámci služby Ultimate Game Pass, k dispozícii by nebol ani cloud, takže by nebolo možné hrať ani na mobilných zariadeniach a televízoroch; zostalo by len hranie na Xboxe a PC. Na druhej strane by mal byť zahrnutý aj multiplayer, takže pravdepodobne Xbox Live Gold, ktorý sa v posledných rokoch dostal do úzadia.

Pokiaľ ide o cenu, v tabuľke sa uvádza 3 eurá za 1 účet, zatiaľ čo za predplatné Ultimate pre priateľov a rodinu (5 účtov) bude Microsoft chcieť 22 eur mesačne.

- Reklama -

Pripomeňme, že napríklad Netflix s reklamou vo Francúzsku stojí 6 eur mesačne. Nezabudnite však, že v prípade spoločnosti Microsoft ide o prieskum. Spoločnosť zatiaľ len zisťuje, či by španielski hráči mali o takýto plán záujem.

- Reklama -

Naša relácia

- Reklama -