Tajné štúdio Sony v San Diegu pracuje na rozšírení existujúcich značiek

Michal Frajkor

Tajomný nadpis vás možno zmätie, no naozaj nemáme na mysli to štúdio v San Diegu, ktoré všetci poznáme. Podľa všetkého existuje ešte jedno, ktoré nie je až tak známe, no už niekoľko rokov hrá významnú rolu pri vydávaní nových hier od Sony. Posledné informácie naznačujú, že pracujú na rozširovaní existujúcich herných značiek.

Tajomné štúdio je medzi nami dlhší čas

Táto informácia pochádza z LinkedIn profilu Michaela Mumbauera. Ten pôsobil ako bývalý šéf a režisér vizuálnych efektov v štúdiu PlayStation World Wide Studios. Teraz sa na jeho profile objavil nový popis, ktorý rozvíril diskusiu.

- Reklama -

„Jeho posledným úspechom je vytvorenie úplne nového, all-star, AAA vývojárskeho tímu pre PlayStation. So sídlom v San Diegu a využitím vlastného enginu a technológií, tento tím bol vytvorený za účelom rozšírenia už existujúcich herných značiek a na vytváranie úplne nových príbehov pre novú generáciu hráčov.“

Ak sa pozrieme hlbšie na jeho históriu v Sony zistíme, že Michael sa podieľal v mnohých herných značkách od Sony, ktoré zožali úspech. Napríklad Uncharted, The Last of Us, God of War, Resistance, Killzone a mnoho ďalších. Fámy hovoria, že tajné štúdio v San Diegu je tu s nami už nejaký ten čas a zoskupuje bývalých vývojárov zo štúdia Naughty Dog a Rockstar Games, ktorí boli presunutí, aby pomohli pri vývoji nových hier. No a najnovšie informácie zas hovoria, že práve toto štúdio, ktoré oficiálne nebolo nikdy oznámené, pracuje opäť na niečom novom.

Ktorá herná séria dostane nový príbeh?

Ako už popis hovorí, malo by isť o niečo, čo by rozšírilo už existujúcu hernú značku. Nebude to teda úplne nová IP. Taktiež je podľa popisu jasné, že tím sa sústredí na žáner akčné/adventúry, takže netreba očakávať nový Killzone alebo Resistance. Aspoň nie od tohto štúdia. Nie je však žiadnym prekvapením, že Sony vytvára menšie a neznáme štúdia, aby pomáhali tým väčším pri tvorbe hier. Keďže nejde o samostatné štúdio, nie je potrebné ho ani predstavovať. Môžeme si ho predstaviť len ako skupinku vývojárov, ktorí pomáhajú ostatným pri práci.

- Reklama -

Takže zatiaľ čo veľké štúdiá ako Naughty Dog, Sony Santa Monica, Sucker Punch, Insomniac, Media Molecule a ďalšie pracujú na novinkách, ostatné tituly sa presúvajú pod podporné štúdiá. Napríklad ako hry LittleBigPlanet alebo Sackboy. Sony si je jasné toho, že hráči chcú naďalej dostávať nové tituly svojich obľúbených sérii, no nasadiť Naughty Dog na vývoj Uncharted po štyroch plných hrách a niekoľkých menších by ich spomalilo pri vývoji nových hier. Menšie, no skúsené štúdio pokojne môže tento projekt vziať pod seba a pokračovať v ňom, zatiaľ čo to veľké sa môže sústrediť na nové príbehy a herné svety.

Otázkou už len ostáva, na čom toto tajné štúdio v San Diegu momentálne pracuje a akú hernú sériu privedú späť s novým príbehom. Vaše tipy?

- Reklama -
Komentovať
0 Komentárov
Najstaršie
Najnovšie Najviac hlasov
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre

Naša relácia

- Reklama -
0
Chceme počuť tvoj názor! Pridaj komentár :)x