Koncom minulého týždňa došlo na oznámenie The Division: Heartland. Pôjde o free-to-play odbočku od prvých dvoch dielov, na ktorej už pracuje štúdio Red Storm, ktoré sa radí medzi interné tímy francúzskeho vydavateľa. A práve týmto oznámením Ubisoft predstavil novú značku. Informuje o tom portál Eurogamer.
Na obrázku k spomínanej hre sa totiž objavilo označenie „Ubisoft Original“. Že nejde o náhodu potvrdil už aj zástupca spoločnosti. Ten vysvetlil, že toto označenie sa v budúcnosti objaví pri všetkých hrách, ktoré budú mať na svedomí interné štúdia Ubisoftu.
Len pripomeňme, že podobné praktiky sú bežné aj u streamovacích služieb. Netflix alebo Amazon s nimi bežne operujú, aby boli jasne odlíšené tie projekty, pri ktorých priamo zastrešovali produkciu.
Spomenúť musíme aj EA Originals, s ktorým pracuje priama konkurencia. Ubisoft síce nevydáva tituly od cudzích štúdií, ako je tomu v prípade Electronic Arts, ktoré nedávno opäť raz nakupovalo na hernom trhu, je však možné, že sa chystá túto stratégiu prehodnotiť.
Prvou lastovičkou v tomto smere teda bude už spomínaný Heartland. Novinky by sme sa mali dočkať na prelome rokov 2021 a 2022. Zamieriť má na PC, konzoly a k dispozícii bude taktiež prostredníctvom cloudu. Záujemcovia sa už teraz môžu hlásiť do uzavretého testovania.
Tým, že Ubisoft predstavil novú značku, to ani zďaleka nekončí. Len pred časom totiž prišiel s predstavením veľkolepých plánov do budúcnosti, najmä čo sa The Division týka.
[…] málo cez 20 minút záberov z hrania len nedávno predstavenej hry The Division Heartland uniklo na internet. V čase písania tohto článku sú videá ešte funkčné, no Ubisoft sa […]