V Marvel Snap už čoskoro budete môcť vyzvať aj svojich priateľov

Dominik Cenkner

Kartová hra Marvel Snap, ktorá sa od vlaňajšieho októbra teší záujmu hráčov, dostane nový PvP režim už koncom tohto mesiaca. Z predpokladu, že nedôjde k žiadnemu odkladu, bude hra proti vašim priateľom (a teda už nie len náhodným cudzincom) dostupná od 31. januára.

Novinka bola odhalená na oficiálnych stránkach titulu, pričom design director Kent-Erik Hagman skočil aj na blog Unity, aby tam popísal, čo môžu hráči očakávať.

- Reklama -

Battle Mode, ktorý vyjde s updatom 1.0, prešiel počas svojho vývoja niekoľkými iteráciami. Niekedy bola základná hodnota zdravia úplne odlišná od tej, čo platí teraz, inokedy sa zase karty menili pred každou hrou. Tím však pomerne rýchlo zistil, že mnoho rozhodnutí z týchto rozhodnutí hre nepomáhalo a v záujme toho, aby sa hrala lepšie, prišli teraz s aktuálnym konceptom.

Hagman uviedol, že chystané bitky predstavujú sviežu variáciu na normálne zápasy, avšak s jednou kritickou zmenou, kedy namiesto stávkovania o kocky, stávkujete svoje zdravie. Každý hráč začína s 10 jednotkami zdravia a na konci každého zápasu udelí pri víťazstve sokovi také množstvo poškodenia, ako bola výška jeho stávok. Podľa Hagmana je takto hra rádovo napínavejšia. Vďaka malému fondu zdravia sú totiž vypätejšie aj kolá s nižšími stávkami, pretože záleží na každom poškodení, ktoré udelíte.

Keďže sa však režim chce tiež odlíšiť, budú tu aj niektoré nové pravidlá. V Battle Mode budú tak hráči napr. používať už len jeden balíček počas celého zápasu, čo sa značne podpisuje na štýle hrania. Hagman zdôraznil, že hnacím pohonom celého režimu sa stáva to, čo asi urobí váš súper.

- Reklama -

Podľa odohraných kariet môžete usudzovať, čo súper zahrá ďalej, pričom rovnako tak môžete túto znalosť sami využiť, aby ste dlhšie podržali vlastné karty. „Vedeli sme, že po mnohých odohraných zápasoch bolo predpovedanie toho, čo sa asi nachádza v balíčku vášho súpera, niečo, čo pridalo veľa zábavy.“

Podľa ďalších poznámok, ktoré Hagman uvádza, má úplné vyčerpanie zdravia jedného hráča trvať asi 20 minút, hoci je vraj možné, že sa kvôli nízkym stávkam jednotlivé hry pretiahnu. „Aby sme udržali bitky okolo 20 minút, pridali sme aj tzv. High Stakes Rounds, ktoré začínajú od 5. kola. High Stakes Rounds začínajú stávkami od dvoch bodov poškodenia, takže sú oveľa smrteľnejšie ako bežné kolá,“ napísal Hagman k dôležitej podmienke režimu.

Ďalšou funkciou, ktorú na koniec spomína, je potom aj pomerne logické obmedzenie, že hráč môže do kola staviť len také množstvo zdravia, ktorým sám aktuálne oplýva.

- Reklama -

Naša relácia

- Reklama -