Viac ako 10 miliónov hráčov sa už vydalo do sveta Hyrule v akčnej adventúre Legend of Zelda: Tears of the Kingdom a titul stále obklopuje aura jasného adepta na hru roka. Prispieva k tomu aj solídne odladenie herných mechanizmov. Producent Ejdži Aonuma pre magazín Washington Post prezradil, že za vysokými kvalitami hry stojí aj veľmi starostlivý prístup k vývoju. Autori mali totiž takmer rok na doladenie každého aspektu.
Aonuma magazínu povedal, že pôvodne mala hra vyjsť vlani. V marci ale došlo k odkladu na tohtoročný máj, a to aj napriek tomu, že bola hra v zásade hotová. Štúdio sa ale rozhodlo nechať viac ako rok na ladenie, opravovanie a vylepšovanie, aby dosiahlo maximálnu úroveň kvality. Na mysli malo predovšetkým veľmi komplexné fyzikálne systémy poháňajúce hrateľnosť.
Vo svete, kde hry často vychádzajú na poslednú chvíľu v značne nedotiahnutom stave a postupne dochádza k opravám, ide o zaujímavú výnimku. Samozrejme jej ale umožňuje aj postavenie vývojárov a status značky Zelda, ktorí si môžu robiť v zásade čo chcú. Výsledkom sú potom rekordné predaje a okamžité renomé jednej z najlepších hier histórie.
Aonuma tiež pripomenul moment, kedy bol zverejnený druhý trailer (tento rok v máji, pozri vyššie). Autori vtedy zistili, že reakcia hráčov nie je dostatočne nadšená, pretože zrejme úplne nechápu, v čom sa skrýva sila a genialita nových herných mechanizmov. Producent tak dostal za úlohu vytvoriť trinásťminútové video, v ktorom ich podrobnejšie predstaví a hráča nadchne. Čo sa zrejme podarilo.
„Bol by som naozaj rád, keby naša hra prebudila v ľuďoch kreatívne myslenie, ktoré by mohli preniesť do svojho skutočného života,“ dodal Aonuma.