Predstavte si mechaniku podobnú ako v hre Gears of War v kombinácií so štyrmi jedinečnými triedami superhrdinov, zasadením do otvoreného sveta a dostanete Outriders. Hra od vývojárov z People Can Fly sa dočkala demo verzie, ktorá sa momentálne teší veľkej obľube. Digital Foundry sa pozrelo ako „beží“ na jednotlivých konzolách.
Jadrom testu bola predovšetkým snímková frekvencia. Z minulej generácie, Xbox One X funguje v režime 30 FPS. Dočasný upscaler Unreal Engine 4 poskytuje výstup až na 4K, ale vykreslenie natívneho rozlíšenia je dynamické – minimálne 1728p, maximum 1944p. Okrem toho sú tú občasné prepady FPS a pomalšie vyskakovanie textúr.
Pri Xbox Series S je podobný problém, ale v dvojnásobnom merítku. Totižto nová generácia konzoly od spoločnosti Microsoft pracuje so škálovaním dynamického rozlíšenia v rozsahu 900p až 1440p, ale zdá sa, že stále používa upscaling TAA na 4K.
Medzi PS5 a Xbox Series X sú schopnosti rozložené trochu inak. Obaja opäť používajú zmenu dynamického rozlíšenia. Pri Xboxe 1440p až 2088p a PS5 1260p až 1800p. Tomu zodpovedá stabilita, kde Xbox beží v rozmedzí 50 až 60 snímok za sekundu, zatiaľ čo PlayStation 5 zaznamenáva iba malé poklesy z cieľových 60 snímok za sekundu.
Outriders donedávna trpel jedným zvláštnym bugom. Autori avizovali, že celý pokrok bude prenesený do plnej verzie, vrátanie nazbieraných itemov a tu nastáva problém. Hráči zistili, že v úlohe „confront the altered at the tower“ môžu vo vestibule rotovať a zbierať truhle s legendárnymi vecami. Stačí ich nechať a potom otvoriť v plnej verzií.
Jedným dychom však pripomíname, že ide stále len o demo verziu hry, ktorej vydanie je naplánované na 1. apríla tohto roka. Ostáva nám len dúfať, že nepôjde o prvoaprílový žart a hry sa skutočne dočkáme.