God of War Ragnarök odložili na rok 2022

Dominik Cenkner

Dnes, teda v stredu podvečer, vydalo Sony na blogu PlayStation rozsiahly rozhovor s prezidentom PlayStation Studios, Hermenom Hulstom. Týka sa najbližšej budúcnosti pripravovaných titulov. A to najmä Horizon Forbidden West a pokračovania God of War, ktoré zrejme dostane podtitul Ragnarök.

Z rozhovoru vyplynulo, že obe hry nemajú na ružiach ustlané a ich vývoj značne zbrzdil koronavírus. Celé to vyústilo do toho, pokračovanie druhého spomínaného titulu odložili až na rok 2022. Nový Horizon by mohol stihnúť vydanie ešte tento rok, ale nič nie je isté.

- Reklama -

Vo vývoji máme dve skutočne veľké a na príbeh značne orientované hry. Obe ale boli zasiahnuté nemožnosťou natáčať tzv. performance capture a nedostatkom vývojárov,

uviedol v rozhovore Hermen.

Ako dodal, stále je nádej, že Horizon Forbidden West, ktorého 14-minútových gameplay záberov sme sa dočkali len pred pár dňami, stihne vydanie niekedy okolo Vianoc. Isté to však nie je. V prípade God of War Ragnarök už ale padla definitíva.

„Odsunuli sme vydanie na budúci rok, aby sme zaručili tímu v Santa Monica priestor k vytvoreniu skvelej hry, ktorú si všetci chceme zahrať,“ dodal prezident PlayStation Studios. Rozhovor však prezradil aj ďalšie informácie.

God of War Ragnarök vyjde aj na PS4

Hulst okrem toho prezradil aj to, že tak ako nový God of War, aj Gran Turismo 7, teda tituly, ktoré boli doposiaľ teasované najmä pre PlayStation 5, vyjdú aj na PS4. Japonská spoločnosť tak zrejme nasleduje príklad Microsoftu a Xboxu.

- Reklama -

„Nemôžete vybudovať komunitu s 110 miliónmi hráčov na PS4 po celom svete a potom ju len tak opustiť. Bola by to zlá správa pre fanúšikov a rovnako tak pre biznis,“ uviedol Hulst. Ten sa rozhovoril aj na množstvo menších tém, takže odporúčame si blog prečítať samostatne.

Dozviete sa napr. viac o tom, že Sony má vo vývoji 25 vlastných titulov, o portoch na PC, či o tom, že podľa prezidenta PlayStation Studios sú príbehové hry pomyselným DNA PlayStationu.

- Reklama -
2 komentárov
2 Komentárov
Najstaršie
Najnovšie Najviac hlasov
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre
trackback

[…] logom, ktoré je farebné, príjemné a športové rovnako, ako aj, dnes už ikonický, Astrobot. V ďalšom príspevku na blogu PlayStation šéf štúdia PlayStation Studios, Hermen Hulst vyznal svoju lásku k […]

trackback

[…] inzeráty sa tiež zhodujú s komentármi, ktoré tento mesiac uviedol šéf PlayStation Studios, Herman Hulst. Ten naznačil naratívny online zážitok z […]

Naša relácia

- Reklama -
2
0
Chceme počuť tvoj názor! Pridaj komentár :)x