Od vydania The Callisto Protocol uplynul iba jeden mesiac a už sa šíri správa, že vysoko rozpočtový titul štúdia Striking Distance nenaplnil predajné očakávania vydavateľa Krafton a teraz má byť v strate.
Podľa kórejského magazínu K-Odyssey, ktorý čerpá informácie napr. u analytikov zo Samsung Securities, mal Krafton čakať, že sa predaje hry vyšplhajú celkom cez päť miliónov kusov. Avšak vzhľadom na to, ako si doteraz vedie, uvidí ako úspech aj to, keď tento rok presiahne hranicu dvoch miliónov predaných kusov.
Zo všetkých informácií, ktoré K-Odyssey preberá, vyplýva aj dôvod, prečo by mali byť predajné ciele natoľko vysoké. Spoločnosť Krafton mala za produkt a jeho ďalší marketing taktiež minúť až 200 miliárd wonov, čo činí v prepočte asi 162 miliónov dolárov. Ak je táto informácia pravdivá, išlo by o jeden z vôbec najnákladnejších projektov hernej histórie, prekonávajúci dokonca aj prvé Destiny (140 miliónov dolárov), Halo 2 (120 miliónov dolárov) alebo Dead Space 2 (120 miliónov dolárov).
Podľa správy od kórejskej analytickej spoločnosti Korea Investment & Securities (via K-Odyssey) možno opäť ďalej potvrdiť, že produkt neuspel. Korea Investment & Securities vo svojej predikcii znížila odhad celkového predaja titulu zo 4 miliónov na 2,1 milióna, pričom znížila aj odhad tohtoročného príjmu Kraftonu z celkových 656 miliónov dolárov na 508 miliónov dolárov.
Krafton na situáciu pochopiteľne plánuje ďalej reagovať, aj keď je otázkou, či sa mu to podarí. Medzi jeho najväčšie zbrane patrí totiž dodatočný obsah pre základnú hru, čo však vyžaduje, aby ju niekto vlastnil. V pláne je zatiaľ dvojica typov obsahu. Dva režimy (New Game Plus a Hardcore), ktoré vyjdú budúci mesiac, a platené DLC, ktoré vyjdú až v lete.