Spoločnosť Warner Bros. (WB) nadviazala na informáciu, kde zverejnila, že je nadmieru spokojná s predajným úspechom Hogwarts Legacy V rámci nového oznámenia dodala, že presné číslo, ktoré celkové predaje prekonali, predstavovalo po dvoch týždňoch už 12 miliónov. Predajne tak hra prekonala napríklad God of War, hoci je samozrejme nutné zvážiť, že to vyšlo iba pre PS4 a PS5.
Predajný úspech nad 12 miliónov je pre WB Games zatiaľ najväčšie uvedenie hry na trh, pričom podľa vydavateľa získala hra tržby vo výške 850 miliónov dolárov. Údaje o predajoch zverejnila spoločnosť tesne pred štvrtkovými ziskami materskej spoločnosti WB Discovery, ktoré hodnotili uplynulý štvrťrok. Počas správy o zárobkoch tu generálny riaditeľ WB Discovery David Zaslav pochvalne vyhlásil, že sa WB aj naďalej zameriava na svet Harryho Pottera, a to s plánmi na plné využitie značky. Čo presne to znamená, to zatiaľ nevieme.
V uplynulých dňoch sme sa napr. neoficiálne dozvedeli o možnosti televíznej adaptácii, ktorá by mohla na televízne obrazovky priniesť práve príbeh Hogwarts Legacy.
Čo sa týka iných oblastí, už predtým sme počuli, že výlet do Rokfortu bol úspechom aj inde. V rámci Steamu bola hra po vydaní napr. stredom pozornosti až 900 tisíc súbežných hráčov a v rámci Twitchu sa pochválila až s 1,28 miliónov súbežných divákov. Ako už bolo navyše uvedené v posledných dňoch, ohromujúci úspech nastal aj v prípade in-game štatistík. Titulu sa od 10. do 21. februára (teda od vydania) nahralo viac ako 267 miliónov hodín, pričom 23. februára vydavateľ dodal, že hra prekonala aj rekordy firmy s 280 miliónmi odohraných hodín v danom období.
„Sme nesmierne nadšení a pyšní na to, že vidíme [pozitívnu] odozvu na Hogwarts Legacy od hráčov, fanúšikov, ktorí sú v hraní noví, a recenzentov z celého sveta,“ povedal k úspechu hry prezident WB. Games David Haddad.
„Náš vývojársky tím v štúdiu Avalanche priniesol úžasný, vysoko kvalitný zážitok z kúzelníckeho sveta, ktorý skutočne napĺňa fantáziu fanúšika o živote v Rokforte, a naše vydavateľské tímy urobili celosvetovo pôsobivú otváraciu kampaň.“
Podľa spoločnosti WB Discovery, ktorá okrem hernej divízie hodnotila aj popularitu celej značky Wizarding World, došlo aj k úspechu v iných oblastiach, napr. záujmu o Wizarding World Digital. Digitálne vydavateľstvo, ktoré z pohľadu fanúšikov aj hráčov spravuje najmä stránky bývalého Pottermore, za prvých 10 februárových dní evidovalo totiž 300 % navýšenie unikátnych návštevníkov nad bežným mesačným priemerom.