Len týždeň pred vydaním druhého dielu Cities: Skylines sa dozvedáme o ďalších problémoch. Vývojárom sa bohužiaľ nepodarilo dosiahnuť stanovené ciele ohľadom výkonu hry.
Správa prichádza krátko po oznámení odkladu konzolových verzií, ktoré dorazia až budúci rok na jar. PC verzie sa oneskorenie netýka, spoločnosť Paradox Interactive však teraz priznáva, že aj v tomto prípade naráža na isté problémy.
„Hoci náš tím neúnavne pracoval, aby doručil čo najlepší možný zážitok, nedosiahli sme referenčné hodnoty, na ktoré sme zacielili,“ stojí vo vyhlásení. Tím je však presvedčený, že bude najlepšie vydať plnú verziu a nedostatky postupne odstrániť v ďalších týždňoch.
Nič sa teda nemení, hra vyjde 24. októbra. Fanúšikovia by však mali počítať s tým, že na niektorých zostavách môže dochádzať k problémom. „Ďakujeme za pochopenie a sústavnú podporu. Máme šťastie, že máme takú zapálenú a oddanú komunitu,“ stojí v závere vyhlásenia.