Rockstar rozbieha prípravy na marketingovú kampaň Grand Theft Auto 6

Dominik Cenkner

Rockstar sa chystá na masívnu marketingovú ofenzívu. Nová pracovná ponuka na pozíciu Video Editor naznačuje, že štúdio začína pripravovať trailery a ďalšie propagačné materiály pre jednu z najočakávanejších hier všetkých čias – Grand Theft Auto 6. Editor sa má postarať o zostrihy pre sociálne siete, televíziu aj kiná.

Podľa posledných správ má GTA 6 doraziť 26. mája 2026 na PlayStation 5 a Xbox Series X/S. Aj keď je dátum stále ďaleko a môže sa posunúť, Rockstar už teraz spúšťa prípravy, aby nič nepodcenil. V nasledujúcich mesiacoch preto môžeme čakať poriadnu marketingovú smršť.

- Reklama -

Rockstar údajne investoval až 2 miliardy dolárov do vývoja. Len na simuláciu vody vyčlenil približne 20 vývojárov a 300 miliónov dolárov. Výsledkom má byť dynamický príliv a odliv, realistické záplavy a voda, ktorá sa stane skutočným interaktívnym prvkom hrateľnosti. Pre porovnanie – podobnú sumu pohltil celý vývoj Spider-Man 2 od Insomniac Games a Sony.

Fanúšikovia aj odborníci predpokladajú, že GTA 6 prekoná predajné rekordy. GTA 5 si k dnešnému dňu pripísalo 215 miliónov predaných kópií, zatiaľ čo Red Dead Redemption 2 má na konte 77 miliónov. Nie je teda pochýb, že Rockstar mieri na ďalší historický úspech.

Rockstar zatiaľ nepotvrdil dátum vydania PC verzie. Dá sa však očakávať, že dorazí neskôr – podobne ako pri predošlých hrách štúdia.

- Reklama -
- Reklama -
0 Komentárov
Najstaršie
Najnovšie Najviac hlasov
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre

Naša relácia

- Reklama -
0
Chceme počuť tvoj názor! Pridaj komentár :)x